کد خبر: ۸۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - 02 October 2016
جریان اصولگرایی پس از شوک دوم خرداد سال76 هنوز موفق نشده بود از حالت شوک خارج شود و وضعیت خود را ساماندهی کند. در این مقطع زمانی برخی از طیف های اصولگرایی تلاش می کردند حرکت خود را حرکت روبه جلو نشان دهند.
 روزنامه آرمان در شماره یکشنبه 11 مهر در تشریح تیتر یک، سخنان دبیرکل حزب نواندیشان و تئوریسین جریان اصولگرایی را بازتاب داد و به نقل از وی نوشت: جریان اصولگرایی پس از شوک دوم خرداد سال76 هنوز موفق نشده بود از حالت شوک خارج شود و وضعیت خود را ساماندهی کند. در این مقطع زمانی برخی از طیف های اصولگرایی تلاش می کردند حرکت خود را حرکت روبه جلو نشان دهند.

این روزنامه با اشاره به عنوان تخریب دولت با بودجه دولتی!، از قول سید رضا صالحی امیری استاد دانشگاه و از سیاستمداران نزدیک به رییس دولت آورد: مخالفان دولت با استفاده از بودجه دولتی مشغول به تخریب دولت هستند و این امر غیراخلاقی است. اصطلاحی بین ورزشکاران تحت عنوان بازی جوانمردانه وجود دارد. مخالفان دولت در فضای مخالفت زیست می کنند و دولت هیچ تعرضی به این فضا ندارد، اما آنها جوانمردانه بازی کنند. آنچه ما را متاثر می کند بازی ناجوانمردانه است. 

در بازی جوانمردانه باید در بستر واقعیت ها حرکت کرد نه در بستر جوسازی و شایعات علیه دولت.
دریافت کنندگان حقوق های نجومی تخلفی نداشته اند، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: دیروز اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس دستاوردهای دولت یازدهم به موضوعاتی اشاره کرد که روال بررسی آن برای جامعه از اهمیت برخوردار است از جمله واگذاری املاک نجومی و پرداخت حقوق های نامتعارف! معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ هیات مدیره ای حق تصمیم گیری درباره پرداختی ها را ندارد، به جامعیت مصوبه جدید شورای حقوق و دستمزد اشاره و خاطرنشان کرد: پیش از مصوبات شورای حقوق و دستمزد مشاهده می شد در مواردی که حقوق های بالایی پرداخت می شد، دریافت کننده مرتکب هیچ تخلفی نشده بود بلکه این پرداختی ها بر اساس قوانین و مقررات انجام گرفته بود اما از زمانی که مصوبه این شورا ابلاغ شده است در صورت مشاهده پرداختی غیر متعارف، علاوه بر پرداخت کننده، دریافت کننده نیز مرتکب تخلف می شود.

این روزنامه با انتخاب عنوان فاتحه کنسرت در قم، می نویسد: همه چیز از مشهد و اعلام ممنوعیت علم الهدی برای برگزاری کنسرت در این شهر شروع شد تا به قم رسید. 6 مهر بود که نخستین گروه موسیقی به نام معبد در قم به اجرای برنامه پرداخت؛ مراسمی که میزان مخالفت ها با برگزاری آن شاید قابل پیش بینی نبود و در همین راستا بود که در 9 مهرماه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم درباره آن گفت: هیچگونه درخواستی برای اجرای کنسرت و موسیقی در شهر مقدس قم ارائه نشده و تاکنون مجوزی هم برای آن صادر نکردیم.

روزنامه آرمان با درج عنوان غرب و جنوب زیر غبار پاییزی، نوشت: هر چند ساکنان مناطق غربی و جنوبی ایران در بهار و تابستان نیز از گزند گرد و غبار در امان نبودند، اما با آغاز پاییز این پدیده آلوده کننده شدت یافته و بر اساس اخبار منتشر شده مدارس و دانشگاه ها را به تعطیلی کشانده است. علاوه بر این، اخبار منتشر شده از تعطیلی زود هنگام ادارات در خوزستان حکایت دارد. این در حالی است که پیش بینی ها حاکی از نوسانات جوی در روز های آینده است.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «وزیر آموزش و پرورش خبر داد: ترک تحصیل 76 هزار دانش آموز 6 تا 8 ساله»، « ظریف، نامزد جایزه صلح نوبل 2016»، «شاهکار فوتسال ایران در جام جهانی» و «محسن رضایی باز هم در مسیر پاستور؟» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «نگاه فنی به FATF نه سیاسی» را به قلم هادی حق شناس و در ستون سرمقاله عنوان «سال 96 و رقابت میان اندیشه اصلاح طلبی و اصولگرایی» نوشته غلامعباس توسلی را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: