کد خبر: ۸۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - 02 October 2016
بانكداري ايراني - بانک تجارت با اعلام تمدید کوتاه مدت عابر بانک، از امضاء تفاهم نامه با اتحادیه تعاونی‌ها برای تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی خبر داد.
 بانكداري ايراني -  بانک تجارت با اعلام تمدید کوتاه مدت عابر بانک، از امضاء تفاهم نامه با اتحادیه تعاونی‌ها برای تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی خبر داد.

 بانک تجارت در اجرای دستورالعمل بانک مرکزی برای استانداردسازی خدمات کارتی شبکه شتاب از ابتدای سال جاری از مشتریان دعوت کرده برای تعویض تجارت کارت اقدام کنند.

با توجه به اتمام موعد 31 شهریور ،95 آخرین مهلت تعویض کارت‌ها با دریافت مجوز موقت از بانک مرکزی فرصتی مجدد برای مشتریانی که هنوز برای تعویض کارت به شعب بانک مراجعه نکرده‌اند، فراهم شده و این دسته از مشتریان می توانند در اسرع وقت با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک تجارت نسبت به تعویض کارت اقدام کنند.

همچنین در خبری دیگر، بانک تجارت و اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی به منظور اعطای تسهیلات اعتباری و ارائه خدمات مالی، بانکی و ارزی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
 
محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد این تفاهمنامه که دهم مهرماه انجام شد، با اشاره به عزم جدی این بانک برای حمایت از تولید داخلی و صادرات محصولات با ارزش‌افزوده گفت: صنایع پتروشیمی از لحاظ پتانسیل و ظرفیت اقتصادی از جمله صنایع مهم و موفق کشور به شمار می‌روند و بدون شک با حمایت و پایش مستمر عملکرد این بخش، ثمرات ارزشمندی عاید اقتصاد کشور خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه توسعه این صنعت مستقیما بر جلوگیری از خام فروشی تاثیر خواهد داشت افزود: بانک تجارت در این تفاهمنامه تلاش دارد که در یک فضای همکاری مثبت و توام با عواید دو جانبه برای هر دو مجموعه، گامی در جهت پیشبرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از محصولات پایین دستی پتروشیمی بردارد.a
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: