کد خبر: ۸۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - 24 September 2016
 بانكداري ايراني - در سال 95 عملکرد بانک صادرت در بخش تراکنش همچنان رو به رشد بوده و نشان از موفقیت بانک در جذب مشتریان جدید دارد.

به گزارش  بانكداري ايراني ؛ بانک صادرات توانست  در سال 94 معادل 11 میلیون کارت الکترونیکی صادر کند  و در همان سال  تنها در بخش سامانه همبانک صادرات 85 میلیون  تراکنش ثبت کند. علاوه بر آن 144 میلیون تراکنش نیز از طریق سامانه اینترنتی بانک صادرات ثبت شد.

این رویه در سال 95 نیز تکرار شده و در حال حاضر ثبت تراکنش همبانک   بیش از 60 درصد نسبت به دوره مشابه در سال قبل پیش‌تر است. گفتنی است که این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می آورد.  امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.

از طرف دیگر گزارش عملکرد دستگاههاي خودپرداز بانک صادرات ایران طی مرداد ماه بیانگر٩٦ درصد خدمات دهی موفق و مطلوب به مشتریان این بانک  است.

 این بانک در اقصی نقاط کشور، نسبت به نصب و راه اندازي ٤ هزار و ٩١٢ دستگاه خودپرداز اقدام کرده است.شایان توجه است که این بانک ٩٠٠ دستگاه خودپرداز را در تهران و ٤ هزار دستگاه را در استانها نصب و راه اندازی نموده است که علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان بانک به دارندگان کارت بانکها عضو شتاب نیز خدمات دهی دارند. 

اين گزارش حاکی از انجام روزانه به طور متوسط ٤١٧ تراکنش به ازای هر دستگاه بوده و در مجموع  هر روز بیش از ٢ میلیون تراکنش موفق انجام می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: