کد خبر: ۸۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - 20 September 2016
مهدی روزرُخ، نماینده انتشارات «او» از ارائه آثار این انتشارات با تخفیف 30 درصد، به مناسبت آغاز سال تحصیلی خبر داد.

مهدی روزرُخ، نماینده انتشارات «او» از ارائه آثار این انتشارات با تخفیف 30 درصد، به مناسبت آغاز سال تحصیلی خبر داد.

 
مهدی روزرُخ در گفت‌وگو با  (ایبنا) درباره این طرح گفت: با نزدیک شدن به ایام آغازین سال تحصیلی که از آن به بهار دانش تعبیر می‌شود، انتشارات «او» طی اقدامی تصمیم گرفت تا با ارائه تخفیف 30 درصدی بر آثار خود، مشوقی برای ارتباط بیشتر دانش‌آموزان، دانشجویان و استادان با کتاب ایجاد کند.

وی با اشاره به زمینه‌های فعالیت انتشارات «او» افزود: ما در چهار حوزه «داستان»، «فلسفه»، «کودک» و «نوجوان» فعالیت می‌کنیم و طرح تخفیف 30 درصدی از ابتدای مهرماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای استفاده از این تخفیفات می‌توانند به سایت اینترنتی www.oupublic.com مراجعه و آثار مورد نظر خود را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

روزرُخ درباره نحوه دریافت آثار از سوی خریداران عنوان کرد: کتاب‌های سفارش داده شده از طریق پیک به دست خریداران می‌رسد. ساکنان تهران که تا 5 مهرماه از طریق سایت انتشارات اقدام به خرید می‌کنند، به‌صورت رایگان کتاب‌های خود را دریافت می‌کنند، اما پس از این زمان هزینه ارسال بر عهده خریداران خواهد بود.

این فعال حوزه نشر گفت: انتشارات «او» از معدود ناشرانی است که کار ترجمه آثار را با خرید حق کپی‌رایت و دریافت مجوز از نویسنده انجام می‌دهد.

روزرُخ با اشاره به برخی از آخرین کتاب‌های منتشر شده از سوی این ناشر اظهار کرد: آثاری چون «آخرین گاوهای دنیا» نوشته عباس سلیمی آنگیل، «حفاظت از زمین» جلد سوم مجموعه داستان‌های فلسفی جهان نوشته میشل پیگمال با ترجمه ترانه وفایی و همچنین مجموعه سه جلدی «فلسفه را بچشیم» با عناوین «استفاده از زمان و هدر دادنش»، «خشونت و عدم خشونت» و «کلام و سکوت» نوشته میشل پوئش با ترجمه ترانه وفایی از جمله آثار منتشر شده از سوی این ناشر است.
برچسب ها: انتشارات «او» ، کتاب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: