کد خبر: ۸۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - 19 September 2016
رئيس حوزه سمنان با تشريح ميزان منابع و مصارف حوزه سمنان گفت: جذب بهينه منابع و تخصيص به موقع مصارف و سود عملياتي از جمله اهداف موسسه است.
رئيس حوزه سمنان با تشريح ميزان منابع و مصارف حوزه سمنان گفت: جذب بهينه منابع و تخصيص به موقع مصارف و سود عملياتي از جمله اهداف موسسه است.

بهرام فهيمي با تجزيه و تحليل صورت هاي مالي و راهکارهاي مناسب جهت سودآوري شعب اظهار داشت: در مجموعه هاي اقتصادي مانند موسسه اعتباري ثامن مهم ترين هدف سودآوري شعبه است که لازمه تحقق اين امر داشتن منابع، مصارف و معوقات متناسب است.

وي با اشاره به تلاش بي وقفه کارکنان در راستاي موفقيت موسسه گفت: از تمامي کارکنان  درخواست مي شود در جهت رسيدن به هدف موسسه براي جذب منابع ارزان و ارائه تسهيلات بيشتر با جديت تلاش کنند.

فيهمي با اشاره به اينکه همه کارکنان صف و ستاد در سودآوري موسسه بصورت مستقيم نقش دارند، گفت: ملاک سنجش و ارزيابي سود عملياتي و عملکردي شعب است از اين رو سياست گذاري ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهيلات بايد به گونه اي باشد که موسسه را در پايان سال مالي به سودآوري برساند.

وي از دانش و اطلاعات روزآمد، به عنوان مهم ترين ابزار مديريتي براي سرعت عمل در پيشبرد و تحقق اهداف سازمان نام برد و يادآور شد: سرعت عمل يک سازمان در گرو سرعت عمل در تحقق اهداف آن سازمان خلاصه مي شود.

وي سرمايه انساني را مهمترين دارايي هر سازماني عنوان کرد و خاطر نشان شد: تقويت اين حوزه موجب بهبود عملکرد و دستيابي به اهداف عالي سازمان مي شود از اينرو در صدديم تا با بررسي دقيق گزارش بازديدهاي ستادي، نسبت به رفع نواقص و ضعف هاي موجود برآييم.

امير احساني معاون حوزه سمنان بر جلب رضايت مشتري تاکيد کرد و خواستار حمايت هاي همه جانبه همکاران در رفع مشکلات مردم شد.

وي گفت: موسسه ثامن با اتکا به نيروي انساني مجرب خود که از سلامت کامل برخوردارند توانسته پله هاي ترقي و رشد را يکي پس از ديگري ارتقا بخشد.

در اين نشست همکاران به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار براي مرتفع شده مسائل و مشکلات پرداختند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: