کد خبر: ۸۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - 19 September 2016
انفجار در محله چلسی در منهتنِ نیویورک 29 مجروح به جای گذاشته است. هنوز علت این حادثه مشخص نیست اما بنابر گزارش های محلی، این انفجار در یک ماشین حمل زباله روی داده است. در پی این انفجار نیروهای آتش نشانی و یگان های ضد تروریستی پلیس نیویورک در محل وقوع حادثه حضور یافتند.
 روزنامه آرمان در شماره دوشنبه 29 شهریور نوشت: انفجار در محله چلسی در منهتنِ نیویورک 29 مجروح به جای گذاشته است. هنوز علت این حادثه مشخص نیست اما بنابر گزارش های محلی، این انفجار در یک ماشین حمل زباله روی داده است. در پی این انفجار نیروهای آتش نشانی و یگان های ضد تروریستی پلیس نیویورک در محل وقوع حادثه حضور یافتند.

این روزنامه با اشاره به عنوان پایان ایرانگردی احمدی نژاد، در تشریح تیتر یک، آورد: تلاش برای ارائه دلیلی که بتوان افکار عمومی را اقناع کند، آغاز شده است؛ تلاش از سوی حامیان برای انتشار دلیل مناسبی که بتوانند پایان سفرهای استانی احمدی نژاد را توجیه کنند. روز گذشته متنی منتسب به امیری فر منتشر شد که چنین است: «طبق اخبار موثقی که دارم، کلا کاندیدا شدن احمدی نژاد منتفی است و طبق نظر ارشادی یکی از مقامات عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی ایران، سفر استانی هم به صلاح نمی باشد و طبق خبر موثقی که دارم، سفر استانی گرگان هم آخرین سفر استانی و بنا به اخبار غیر رسمی 10 نفر از اعضای محترم شورای نگهبان در جلسه غیر رسمی که داشتند، نظرشان ردصلاحیت بوده است و دو نفر موافق ایشان بوده اند. خواهش می کنم غیر از این سوال نکنید که پاسخگو نخواهم بود.»

برایم مهم نیست من را تندرو بدانند، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر به نقل از حجت الاسلام حمید رسایی می خوانیم: تقسیم بندی «تندرو» و «میانه رو» بر اساس بیانات امام (ره) و رهبر انقلاب برگرفته از طراحی دشمن است که توسط برخی از رسانه ها و افراد آگاهانه و یا ناآگاهانه در فضای سیاسی کشور مورد استفاده قرار می گیرد. بنده پافشاری روی اصول انقلابی و اسلامی را یک اصل اساسی برای خود تعریف کرده ام و در این زمینه هیچ گونه کوتاهی را جایز نمی دانم. حالا برخی نام این را تندروی و افراط بگذارند برای من مهم نیست. حتی این را شیرین ترین فحش سیاسی به خودم می دانم.

این روزنامه با انتخاب عنوان تولد سالانه 30 هزار نوزاد معلول در ایران، می نویسد: آنطور که روز گذشته رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرده است، سالانه در ایران 25 تا 30 هزار کودک معلول به دنیا می آید. انوشیروان محسنی بندپی بر اجباری شدن مشاوره ژنتیک تاکید کرده است، اما آنطور که کارشناسان عنوان می کنند تنها در صورت اجباری شدن آزمایشات ژنیتک می توان نرخ تولد کودکان معلول را کاهش داد. کاهش معلول زایی در یک جامعه نشان دهنده توسعه یافتگی آن جامعه است. به همین دلیل در سال های اخیر فعالیت هایی برای کاهش معلول زایی انجام شده است.

روزنامه آرمان با درج عنوان دهان شورا را با امتیازهای ویژه می بندند، به نقل از مرتضی الویری شهردار پیشین تهران، نوشت: یکی از وظایف شورای شهر نظارت بر کار شهرداری است. متاسفانه یک بده بستان بسیار بد بین برخی از اعضای شورای شهر و شهرداری شکل می گیرد و آن عبارت از آن است که برخی مدیران اجرایی، دستگاه های نظارتی را نمک گیر می کنند و دهان اینها را به وسیله بردنشان به خارج از کشور یا دادن برخی هدایا یا حتی واگذاری زمین و امتیازها می بندند و این نمک گیری باعث می شود ناظر وظیفه نظارتی اش را به خوبی انجام ندهد.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «سخنگوی قوه قضائیه: مرتضوی از همه اتهامات تبرئه نشده است»، «رهبر انقلاب: نسبت به آینده نگرانی ندارم» و «گلبارنژاد از خط پایان گذشت!» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «عذرخواهی و پذیرش مسئولیت» را به قلم حسین احمدی نیاز و در ستون سرمقاله عنوان «پالس های آمریکا به ایران» نوشته فریدون مجلسی را به چاپ رساند.
برچسب ها: انفجار ، تروریست ، آمریکا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: