کد خبر: ۸۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - 17 September 2016
دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است به جز ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در سایر دقایق بازی استقلال و پرسپولیس بازی بی‌کیفیتی را ارائه کردند.

دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است به جز ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در سایر دقایق بازی استقلال و پرسپولیس بازی بی‌کیفیتی را ارائه کردند.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در داربی ۸۳ تنها ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بازی زیبا را شاهد بودیم، اظهار کرد: استقلال تا پیش از این بازی شرایط ایده‌آلی نداشت و از لحاظ روحی و روانی در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد و طبیعی بود که تا حدودی کیفیت لازم را نداشته باشد اما تعجب من از پرسپولیس بود که تنها حدود ۲۰ دقیقه بازی همیشگی خود را ارائه داد. در سایر دقایق بازی به هیچ وجه بازی زیبایی را شاهد نبودیم.

دروازه‌بان سابق استقلال درباره عملکرد این تیم خاطرنشان کرد: استقلال نسبت به روزهای گذشته عملکرد خوبی داشت. هر دو تیم در این بازی ترسو بودند و در نیمه دوم برای نباختن بازی کردند. شکل بازی امروز استقلال مناسب‌تر از بازی‌های گذشته بود. آن‌ها در سیستم ۱-۳-۲-۴ بهتر بازی می‌کنند و مدافعان استقلال، استقلال بهتری در موقعیت‌هایشان دارند و خیلی به این تیم کمک می‌کند. البته در کل این بازی کیفیت زیادی نداشت.

او با ابراز تعجب از امتناع بازیکنان استقلال از انجام بازی درگیرانه افزود: بازیکنان این تیم پتانسیل و توانایی بالایی دارند اما در این بازی عملا طور دیگری نشان دادند. بازیکنان پرسپولیس به راحتی در فضاهای ۱۰ تا ۱۵ متری توپ را رد و بدل می‌کردند و بازیکنان استقلال فقط نظاره‌گر این صحنه‌ها بودند. آن‌ها می‌توانستند روی بازیکنان حریف فشار وارد کنند.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نتایج استقلال در لیگ شانزدهم انتظار نتیجه و بازی بهتری را از این تیم مقابل پرسپولیس داشت گفت: استقلال تیم با پتانسیل و باظرفیتی است و درست است که در بازی‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته اما مطمئنا شرایط بهتر می‌شود. استقلال متحول شده و بازیکنان و مربیان سابق این تیم جای خود را به افراد جدیدی داده‌اند که این موضوع تاثیر منفی روی این تیم می‌گذارد اما در حالت کلی استقلال تیم باظرفیتی است.

دروازه‌بان سابق تیم ملی درباره عملکرد پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد:‌ پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است و بازی زیبا و پرسرعتی را ارائه می‌دهد. آن‌ها در اکثر پست‌ها بازیکنان خوبی دارند اما امروز به جز ۱۵ دقیقه، نتوانستند عملکرد همیشگی را داشته باشند. آن‌ها هم مانند استقلال شکاف‌هایی را در لایه‌های دفاعی خود به وجود آورده بودند و مانند همیشه برای کسب پیروزی به آب و آتش نزدند و روند تهاجمی همیشه را نداشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: