کد خبر: ۸۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - 12 September 2016
طبق روال همه ساله 50 هزار راس دام ویژه عید قربان برای عرضه در میادین در نظر گرفته شده و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.
 باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: طبق روال همه ساله 50 هزار راس دام ویژه عید قربان برای عرضه در میادین در نظر گرفته شده و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

علی اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی نسبت به ده روز گذشته تغییری نداشته، اظهار داشت: در حال حاضر هر کیلو شقه بدون دنبه 30 تا 31 هزار تومان به مغازه دار و 34 تا 35 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

وی با بیان اینکه طبق روال همه ساله 50 هزار راس دام ویژه عید قربان برای عرضه در میادین در نظر گرفته شده، گفت: عرضه دام به میزان کافی در میادین صورت گرفته است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

ملکی نرخ فروش هر کیلو دام زنده در میادین را 13 الی 14 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: در مناطق 22 گانه تهران مراکز عرضه بهداشتی دام آماده شده که در این جایگاه ها مسئولان دامپزشکی بررسی های لازم از دام را قبل از ذبح و بعد از کشتار به عمل می آورند.

وی با تاکید و توصیه به مردم در خصوص خرید دام زنده تصریح کرد: به شهروندان توصیه می کنیم از جایگاه های عرضه دام که مسئولان دامپزشکی بر آن نظارت دارند، خریداری نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: