کد خبر: ۸۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - 11 September 2016
آخرین گروه از اعضای گروه تروریستی منافقین پایگاه لیبرتی عراق را به مقصد آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی ترک کرده اند. این شاید پایانی باشد بر بلندپروازی گروهی تروریستی که در چهار دهه از هیچ جنایتی دریغ نکرده است.
 روزنامه شرق در شماره یکشنبه 21 شهریور در تشریح تیتر یک، با اشاره به خروج منافقین از عراق نوشت: آخرین گروه از اعضای گروه تروریستی منافقین پایگاه لیبرتی عراق را به مقصد آلبانی و دیگر کشورهای اروپایی ترک کرده اند. این شاید پایانی باشد بر بلندپروازی گروهی تروریستی که در چهار دهه از هیچ جنایتی دریغ نکرده است.

این روزنامه با اشاره به عنوان اصولگرایان اجماع هم کنند اصلاح طلبان رأی می آورند، به نقل از قدرت الله علیخانی سیاستمدار اصلاح طلب و نماینده پیشین مجلس آورد: همه اصلاح طلبان اعلام کردند به جز آقای روحانی کاندیدای دیگری ندارند؛ البته طبیعی است که برای انتخابات ریاست جمهوری ممکن است افرادی با گرایش های مختلف ثبت نام کنند ولی با حضور آقای روحانی، اصلاح طلبان در کنار او خواهند بود. در مقابل اصولگرایان چهره رأی آور ندارند. کسانی که الان مطرح هستند، فاقد قدرت رأی آوری اند. شاید هم اصولگرایان چهره پشت صحنه داشته باشند که تاکنون رو نکرده اند اما چون اصولا بافت مردم ما اصلاح طلبی است، اگر اصولگراها تفرق را هم کنار بگذارند و دور هم جمع شوند باز در رقابت با اصلاح طلبان، کم می آورند.

ترامپ: دستور شلیک می دهم، از دیگر عنوان های روزنامه شرق است، در تشریح این خبر می خوانیم: «دستور می دهم به قایق های ایرانی شلیک کنید!» این تازه ترین اظهارنظر خصمانه دونالد ترامپ درباره ایران است. به گزارش شبکه خبری سی ان ان، نامزد اصلی جمهوری خواهان در انتخابات آتی آمریکا، این بار به ماجرای رویارویی قایق های ایرانی و آمریکایی که اخیرا در محدوده خلیج فارس رخ داده، ورود کرده و یک بار دیگر، مواضع ضد ایرانی خود را به نمایش گذاشته است.او در آخرین سخنرانی انتخاباتی خود گفت: «وقتی آنها با قایق های کوچک شان دور ناوشکن های زیبای ما می چرخند و با مردم ما رفتاری می کنند که نباید به آنها اجازه داده شود که انجام دهند، آنها از این آب ها بیرون خواهند شد».

این روزنامه با انتخاب عنوان نگذارید نام آیت الله طالقانی فراموش بشود، می نویسد: اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله سیدمحمود طالقانی، دوشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای، مقام معظم رهبری دیدار کردند. دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای در آستانه سالگرد درگذشت آیت الله سیدمحمود طالقانی متن و فیلم این دیدار را منتشر کرده که بخشی از آن به این شرح است: شخصیت های ماندگار تاریخ از این جور فضائل در وجودشان مستتر است؛ اینها را بایستی باز کرد، شناخت، معرفی کرد. به هرحال این تشکیلات شما تشکیلات خوبی است و آقای طالقانی واقعا سزاوار و شایسته این است که از ایشان تجلیل بشود، احترام بشود؛ نگذارید نام ایشان فراموش بشود و خصوصیات ایشان فراموش بشود و نسبت های واقعی ایشان با انقلاب، تبدیل بشود به نسبت های غیرواقعی؛ اینها را باید مانع بشوید و نگذارید.»

روزنامه شرق با درج عنوان جهانگیری: برکناری مدیرعامل بانک دی کار دولت بود، نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در نشست شورای اداری استان بوشهر با محوریت اقتصاد مقاومتی، گفت: دولت همچنان پیگیر فسادهایی است که اکنون در کشور در حال رخ دادن است. جهانگیری همچنین به مسئله بانک دی اشاره کرد و گفت: به محض اعلام خطا در این بانک دولت تصمیم گرفت مدیر آن را برکنار کند. او به ماجرایی که درباره صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی مخالفان دولت مطرح می شود نیز اشاره کرد و افزود: دولت در پیگیری حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد و در مسئله صندوق فرهنگیان نیز که متعلق به صدها هزار نفر از فرهنگیان کشور است اگر کسی تخلفی کرده باید با آن برخورد شود.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «صالحی: صنعت هسته ای نماد استراتژیک ایران و روسیه»، «احمد توکلی: سکوت اصولگرایان در موضوع شهرداری خوب نیست»، «علیرضا تابش: سینما راه خود را پیدا می کند»، «روایت سخنگوی شورای نگهبان از FATF » و «ناصر فکوهی: برای توسعه راهی جز برقراری عدالت...» پرداخت و در ستون سرمقاله عنوان «عدالت جنسیتی و قانون اساسی» نوشته بهمن کشاورز حقوق دان را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: