کد خبر: ۸۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - 05 September 2016
رئیس اداره امور شعب استان کردستان به مناسبت هفته بانکداری اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
رئیس اداره امور شعب استان کردستان به مناسبت هفته بانکداری اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد شاهرودی – نماینده ولی فقیه در استان – در این دیدار عملکرد  بانک مهر اقتصاد در خدمت رسانی به عموم مردم را موفق ارزیابی کرد و گفت: اقتصاد یکی از مباحث جدی و اساسی زندگی بشر است لذا گشایش اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم از مباحث مهمی است که تاثیر آن در تمامی بخش‌ها قابل لمس است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: توجه به حوزه اقتصاد به معنی نادیده گرفتن سایر بخش‌های مهم همچون دین و فرهنگ نبوده، اما توجه به نیازهای اقتصادی جامعه به ویژه معیشت مردم از مباحثی است که در دین مبین اسلام نگاه ویژه به آن شده است.

وی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را نسخه شفا ‌بخش مشکلات اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: باید با توجه به این سیاست‌ها و تکیه بر قابلیت ها و داشته‌های داخلی، اقتصاد خود را مقاوم و بومی سازی کنیم تا بتوانیم از بروز هر گونه آسیب احتمالی جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان سرمایه‌گذاری و اشتغال را دو نیاز مهم در کردستان نام برد و افزود: امروز نیاز اقتصادی جامعه بیش از هر چیزی متوجه حوزه اشتغال است از این رو باید در انجام فعالیت های اقتصادی مهم‌ترین اولویت، اشتغال‌زایی باشد.

در ادامه، حسین ملامحمدی رئیس اداره امور شعب استان – با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در راستای تحقق بانک‌داری اسلامی گام‌های ارزشمندی برداشته است، گفت: توجه به معنویت و مباحث اعتقادی از مسائل بسیار مهم در این بانک است و بر این باوریم که در فعالیت های اقتصادی خود چنانچه از احکام، اصول و قوانین شرعی فاصله بگیریم از رسالت اصلی خود دور شده‌ایم.

ملامحمدی از کسب رتبه برتر بانک مهر اقتصاد استان کردستان در حوزه حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: در این راستا با صرف اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 500 میلیون تومان به یک‌هزار و 357 نفر، تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: