کد خبر: ۸۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - 04 September 2016
رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: طرح "نامه‌ای برای مدافعان حرم" در حمایت از مدافعان حرم اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی گفت: طرح "نامه‌ای برای مدافعان حرم" در حمایت از مدافعان حرم اجرا می‌شود.

جلال‌الدین اعظمی در گفت‌وگو با ایسن افزود: همانند دفاع مقدس که مردم برای همدردی با شهداء و انتقال حس معنوی و قلبی خود اقدام به ارسال نامه به رزمندگان می‌کردند ، طرح "نامه‌ای برای مدافعان حرم" در جهت حمایت آنها اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح نامه‌ای برای مدافعان حرم با عنوان «نامه‌ای برای عباس‌های زینب» طراحی و به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان می‌توانند احساسات خود را در قالب متن، شعر، دل نوشته و نقاشی کودکان داخل برگه‌های این طرح درج و داخل پاکت‌های مربوط به طرح نامه به مدافعان حرم قرار داده و به دبیرخانه این طرح ارسال کنند.

وی بیان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که فی‌مابین سازمان بسیج رسانه و اداره پست منعقد شده است، علاقه‌مندان می‌توانند نامه‌های خود را داخل پاکت‌های این طرح قرار داده و به‌صورت رایگان به دبیرخانه طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» ارسال کنند.دبیرخانه این مسابقات در تهران آثار ارسالی عموم مردم را از سراسر کشور، کدگذاری کرده و در نهایت این نامه‌ها را برای رزمندگان و مدافعان حرم در سوریه ارسال می‌کند و چنانچه رزمندگان مدافع حرم پاسخی برای این نامه‌ها داشته باشند با هماهنگی دبیرخانه پاسخ نامه‌ها برای فرستنده ارسال می‌شود. این طرح شرایط سنی و محدودیت ندارد و همه افراد می‌توانند در آن شرکت کنند. برای ‏شرکت در آن و پست نامه نیز هزینه‌ای دریافت نمی‌شود‎
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: