کد خبر: ۸۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - 03 September 2016
حضور آقای قالیباف و آقای احمدی نژاد در انتخابات آینده بسیار جدی است. در صورتی که آقای قالیباف و احمدی نژاد به صورت همزمان در انتخابات حضور پیدا کنند احتمال عدم موفقیت آقای روحانی در انتخابات زیاد خواهد بود. در چنین شرایطی احتمال این که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شود، بالاست.
روزنامه آرمان در شماره شنبه 13 شهریور در تشریح تیتر یک، به نقل از دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی نوشت: حضور آقای قالیباف و آقای احمدی نژاد در انتخابات آینده بسیار جدی است. در صورتی که آقای قالیباف و احمدی نژاد به صورت همزمان در انتخابات حضور پیدا کنند احتمال عدم موفقیت آقای روحانی در انتخابات زیاد خواهد بود. در چنین شرایطی احتمال این که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شود، بالاست.

این روزنامه با اشاره به عنوان مثلث طلایی انتخابات 96! ، آورد: اردیبهشت ماه و هوای بهاری بی تردید بار دیگر لبخند بر لبان ملت خواهد آورد، همانند 24 خرداد 92 که فضای سیاسی کشور متاثر از پیروزی کاندیدای ائتلافی اصلاح طلبان و میانه روها رضایت را بر چهره اقشاری آورد که در انتظار تحول بودند. اردیبهشت 96 باز هم همان سه ضلع مثلث تدبیر و امید آن تصمیم سرنوشت ساز زیر چتر آیت ا... هاشمی زمینه رضایت را فراهم خواهند کرد. مثلث ناطق نوری، حسن روحانی و علی اکبر محتشمی پور! ویژگی مشترک این سه ضلع سکوتشان است؛ بدین معنا که آنان از هیاهو و غوغاسالاری پرهیز کرده و تکالیف تعیین شده برای خود را انجام می دهند.

ممنوعیت، از شلوار ریش ریش تا کراوات و پاپیون، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس گفت: طرح برخورد با فروش پوشاک نامتعارف در شهر شیراز را اجرا می کنیم. در این طرح با شلوار مردانه و زنانه زخمی یا ریش ریش، دارای آرم و پرچم بیگانه، مانتو و پوشاک مبتذل، کوتاه، چسبان، شیشه ای، بدون دکمه و با نوشتار خارجی جزو پوشاک نامتعارف برخورد می شود. این اقدام در حالی انجام می شود که در سال های اخیر طرح های گوناگونی با هدف حفظ حجاب و عفاف در کشور انجام شده است، اما با قاطعیت می توان گفت که تاکنون هیچ یک از این طرح ها تاثیر گذار نبوده است.

این روزنامه با انتخاب عنوان بررسی «املاک نجومی» در وزارت کشور، می نویسد: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت تدبیر و امید، ضمن اعلام اینکه به معاون عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها برای بررسی این پرونده دستور داده، گفت: درباره این موضوع سازمان بازرسی بررسی هایی انجام داده و به گزارشات اولیه ای رسیده است و این گزارش اولیه را برای شهرداری فرستاده است تا شهرداری پاسخ دهد. وزیر کشور اضافه کرد: شهرداری باید متناسب با اختیارات و قوانینی که دارد درباره این گزارشات پاسخگو باشد که آیا اقدامش مطابق با قانون بوده یا خیر؟
روزنامه آرمان با درج عنوان آغاز پرواز مستقیم لندن - تهران، نوشت: در تازه ترین مورد بر اساس خبری که روز گذشته روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت هواپیمای بریتیش ایرویز پس از چهار سال وقفه بار دیگر در فروگاه امام(ره) به زمین نشست. بریتیش ایرویز از سال 1946 پرواز مستقیم تهران- لندن را برقرار کرده بود اما چهار سال پیش به بهانه تحریم ها این پرواز متوقف شد. اخبار تازه از تحقق وعده بریتیش ایرویز حکایت دارد. نخستین هواپیمای شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز، پس از چهار سال وقفه در پرواز به تهران، ساعت شش و 15 دقیقه جمعه در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به زمین نشست. این پرواز ساعت 21 روز پنجشنبه به وقت محلی، فرودگاه لندن را با شماره پرواز 153 ترک کرد و ساعت 6:15 صبح جمعه با هدایت «کامی حسینی» خلبان انگلیسی ایرانی تبار در فرودگاه امام خمینی(ره) فرود آمد.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «انتقاد عارف از دولت!»، «آیت الله سیدحسن خمینی: از افراد ترسو، ملت شجاع زاییده نمی شود»، «نامه سرگشاده صادق زیبا کلام به روحانی: دلیل حجم گسترده فساد در کشور چیست؟»، «برد دراماتیک در جنگ103دقیقه ای» و «عاصمه جهانگیر جانشین احمد شهید» پرداخت.
روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «اما و اگرهای ادعای معافیت های محرمانه» را به قلم مهدی مطهرنیا و در ستون سرمقاله عنوان «راز ماندگاری آقای روحانی» نوشته متین مسلم را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: