کد خبر: ۸۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - 01 September 2016
بانكداري ايراني - شهریور ماه سال 95 برای صنعت بانک ماهی مهم تلقی خواهد شد زیرا با سخت گیری های غیر متعارف بانک مرکزی مجامع بانکها با تاخیر از تیرماه به شهریور موکول شد و در این ماه مدیران بانکها باید به سهامداران خود گزارش دهند که در یک سال گذشته چه عملکردی را ثبت کردند.
 بانكداري ايراني - طی هفته  جاری بازار سرمایه به دلیل فشار کارگزاری ها برای تسویه اعتبارات ، با حجم سنگین عرضه  روبرو شده و ارزش خود را 914واحد معادل  1.17 درصد از دست داده و از 78.081  واحد به 77هزار و 167 واحد رسید  . اما  با وجود این وضعیت صنعت بیمه بازدهی مناسبی در طول 5 روز کاری در هفته دوم شهریور  داشته و شاخص این  صنعت  معادل 1.3 درصد رشد را تجربه کرد.

به گزارش بانكداري ايراني ، شهریور ماه سال 95 برای صنعت بانک ماهی مهم تلقی خواهد شد زیرا  با سخت گیری های غیر متعارف بانک مرکزی مجامع بانکها با تاخیر از تیرماه به شهریور موکول شد و در این ماه مدیران بانکها باید  به سهامداران خود گزارش دهند  که در یک سال گذشته چه عملکردی را ثبت کردند.

براین اساس طی هفته جاری شاخص صنعت بانک با 0.45 درصد کاهش ربرو شد و اغلب نمادها در دامنه منفی دادوستد شدند.

به گزارش بانکداری ایرانی، در مقابل صنعت بیمه هفته خوبی را سپری کرده و  نماد شرکت های بیمه دی ، بیمه کوثر ، بیمه دانا  هفته  را با بازدهی  مثبت به پایان بردند در این بین بهترین نماد هفته گذشته متعلق به  بیمه دی بود که حدود 5درصد بازدهی داشت.

اما به دلیل وضعیت نامناسب بازار سرمایه حرکت های صنعت بانک و بیمه باید در فضای کلی بورس تحلیل شود که بر این اساس افت این شرکت‌ها طبیعی به نظر می رسد.


وضعیت شاخص کل بورس  در هفته دوم شهریور
 



وضعیت صنعت بانک در بورس در هفته دوم شهریور
 
 


وضعیت صنعت بیمه در هفته دوم شهریور

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: