کد خبر: ۸۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - 28 August 2016
همزمان با هفته دولت اولین شعبه شرکت صرافی بانک رفاه در مشهد مقدس و در محل شعبه مرکزی این بانک افتتاح شد.
همزمان با هفته دولت اولین شعبه شرکت صرافی بانک رفاه در مشهد مقدس و در محل شعبه مرکزی این بانک افتتاح شد.

بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در مراسمی که به همین منظور ۳ شهریورماه سال جاری با حضور جمعی از مسئولان و مشتریان این بانک برگزار شد، اظهار داشت: در این واحد به دنبال ارایه با کیفیت‌ترین خدمات به مشتریان بانک هستیم و به زودی شعبه دوم شرکت صرافی بانک در استان تهران نیز افتتاح و شروع به کار می‌کند.

سهمانی افزود: در شرایط کنونی انجام امور ارزی به عنوان یکی از نقاط قوت برجام به عنوان یک فرصت در اختیار ماست تا با گره‌گشایی و تسهیل در امور، تجارت‌های بین‌المللی مشتریان را گسترش دهیم.

مدیرعامل بانک رفاه خاطرنشان ساخت: افتتاح شعبه صرافی در سالی که توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصادمقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده توفیق بانک در عمل به دستورات ایشان است. به عنوان فعال عرصه اقتصادی نظام باید همت و سازماندهی و حداکثر ظرفیت خود را به کار گیریم تا در تحقق انتظارات اقتصادی مقام عظمای ولایت و بهبود شرایط اقتصادی کشور نقش خود را به نحو شایسته ایفا کنیم.

همچنین در حاشیه این مراسم سهمانی با مشتریان اعتباری حاضر در شعبه مرکزی مشهد گفت‌وگو کرد و نظراتشان را در خصوص کیفیت کار شعب و خدمات دریافتی ارزی و ریالی جویا شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: