کد خبر: ۸۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - 28 August 2016
برای حفظ نظام راهی جز اتحاد، هماهنگی، اخوت، ایثار و فداکاری نداریم. این که می توانیم امروز در سایه حتی مقررات بین المللی دیوارهای تحریم را برداریم و فضا را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم در سایه وحدت، اتحاد، و رهنمودهای رهبری است.
 روزنامه اطلاعات در شماره یکشنبه هفتم شهریور در توضیح تیتر یک، نوشت: حسن روحانی عصر شنبه در نشست دولتمردان دفاع مقدس با اشاره به فداکاری های این قشر گفت: برای حفظ نظام راهی جز اتحاد، هماهنگی، اخوت، ایثار و فداکاری نداریم. این که می توانیم امروز در سایه حتی مقررات بین المللی دیوارهای تحریم را برداریم و فضا را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم در سایه وحدت، اتحاد، و رهنمودهای رهبری است.

این روزنامه با انتخاب عنوان آرامش موجود در جامعه از دستاوردهای مهم دولت است، آورد: محمد نهاوندیان رئیس دفتررئیس جمهوری عصرجمعه به منظور دیدار با تنی چند ازمراجع تقلید و علما وارد مشهد شد. به گزارش ایرنا، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی ازمراجع تقلید دردیداررئیس دفتررئیس جمهوری، با تقدیرازتلاش های دولت و مسئولان، گفت: دولت درمسیری که تاکنون پیموده موفقیت های زیادی به دست آورده است. ایشان با اشاره به آرامش موجود درجامعه افزودند: تعادل دررفتاردولت و تعامل بین قوا و آرامشی که دراثررفتاردولت درجامعه به وجود آمده، کاملا مشهود وعیان است واین موضوع ازجمله دستاوردهای مهم دولت است.

روزنامه اطلاعات با انتشار عنوان حمله به بیت امام (ره)، انتقام از جایگاه بی نظیر ایشان است، نوشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. دراین جلسه، ادامه تدوین سیاست های کلی نظام قانونگذاری کشورپیگیری شد ودو بند دیگرازاین سیاست ها را به تصویب رسید. به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی، هدف اصلی دشمنان جهانی و داخلی را درمقطع کنونی برای حمله به امام، مرحوم حاج احمد آقا و بیت محترم ایشان، انتقام ازنقش و جایگاه بی نظیرامام درتاریخ معاصرایران وجهان دانست وگفت: باید هوشیار عمل کنیم و راه امام را به گونه ای تشریح کنیم که بدخواهان نتوانند سوءاستفاده کنند. وی افزود: زحمات بیت حضرت امام(ره)، به ویژه احمد آقا برای اسلام، ایران، تشیّع وانقلاب اسلامی بی نظیراست که ازعراق تا پاریس وسپس تا ایران و درتمام سال های پس ازپیروزی انقلاب وحیات امام، بیت عظیم ایشان را با همه اهمیتی که به اندازه انقلاب داشت، به خوبی اداره کرد.

فاز نخست شبکه ملی اطلاعات امروز رونمایی می شود، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: فاز نخست شبکه ملی اطلاعات امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجـت الاسـلام روحانی رئیس جمهوری دیروز در جلسه شورای عالی فضای مجازی گفت: بی نیازی به شبکه های اطلاعات بیرونی برای ارتباطات داخلی در شرایط فعلی جهان جزو مؤلفه های استقلال کشور است. وی با اشاره به مصوبه شورای عالی فضای مجازی در اوایل دولت یازدهم برای تشکیل شبکه ملی اطلاعات و همچنین تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر محوریت شبکه ملی اطلاعات در تدوین نظام ارتباطی در جلسه اخیر با هیأت دولت، افزود: اگر مردم احساس کنند که شبکه ای ملی، قابل اعتماد، پایدار، با کیفیت و با دسترسی امن و آسان در اختیار دارند، نقش مؤثرتری هم در فرآیند پیشرفت کشور بر عهده خواهند گرفت.

روزنامه اطلاعات با درج عنوان 13 طرح معدنی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد، آورد: دهها طرح بزرگ معدنی و صنایع معدنی ایران با حمایت دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی تا پیش ازپایان امسال به بهره برداری می رسند. مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) دیروز در جمع خبرنگاران گفت: قرار است تا پایان امسال 13 طرح با سرمایه گذاری 1.1 میلیارد دلار در سطح کشور به بهره برداری برسد. علاوه بر این، 38 طرح معدنی دیگر با سرمایه گذاری 7 میلیارد و 300 میلیون دلار فعال شده و در دست اقدام قرار دارد که تا پایان سال 96 تکمیل شده و به بهره برداری می رسد. 

«شهر «داریا» در حومه دمشق پس از 4 سال آزاد شد» و «دادستان تهران: مبارزه با آسیب های اجتماعی نباید موجب آزار مردم شود» از دیگر عنوان های نیم صفحه نخست این روزنامه به شمار می رود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: