کد خبر: ۸۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - 25 August 2016
همایش بررسی و تحلیل عملکرد شعب منطقه یک کشور با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و مسئولان ادارات امور شعب منطقه یک کشور برگزار شد.

همایش بررسی و تحلیل عملکرد شعب منطقه یک کشور با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و مسئولان ادارات امور شعب منطقه یک کشور برگزار شد.

مدیرعامل بانک بر لزوم بررسی وضعیت منابع و مصارف هر اداره امور شعب و مقایسه با استان‌های همجوار تأکید کرده و خواستار تسریع تعیین تکلیف تمام پرونده‌های مطالباتی بانک شد. 

وی ابراز امیدواری کرد با مدیریت صحیح منابع و همکاری کارکنان برای جذب منابع بیشتر بویژه منابع ارزان قیمت، سودآوری بانک با رشد بیشتری همراه بوده و از این طریق بتوانیم خدمات بیشتری به مشتریان ارائه کنیم. 

حسین زاده در ادامه سخنان خود بر اهمیت فروش املاک مازاد و تملیکی بانک، به روز بودن اطلاعات روسای شعب، انتقال تجارب به کارکنان زیرمجموعه، رعایت انضباط اداری و مالی و برقراری روابط خوب با مشتریان تاکید کرد. 

مدیرعامل بانک ملی ایران برگزاری جلسات تحلیل عملکرد برای پیشبرد امور را بسیار مفید دانست و خاطرنشان کرد: اینگونه جلسات فاصله صف و ستاد را کم می‌کند.

 وی افزود: این جلسات باید مداوم، پیوسته و با پیگیری‌های بعدی باشد و بررسی شود که تا چه اندازه کارها انجام شده و به سرانجام رسیده‌اند و تمام مسایل تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری و دنبال شود. 

برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در این جلسه اظهار داشت: ما در بانک بزرگی کار می‌کنیم، تا آن‌جا که نگاه همگان از بیرون سازمان به ما همواره به نیکی و با احترام است ولیکن به همان نسبت انتظارات مردم و دولت از بانک و کارکنان به نسبت بقیه بانک‌ها بیشتر است. لذا خدمات بانک همواره باید با کیفیت باشد و در واقع به همان نسبت که بانک بزرگ است انتظارات نیز از این بانک بزرگ است.

 وی افزود: وقتی هدف را به خوبی مشخص کنیم و در راه رسیدن به آن نیز تلاش کنیم، مطمئناً رسیدن به موفقیت دور از دسترس نخواهد بود و در حال حاضر با نیروی موجود و با این پتانسیلی که در بانک وجود دارد چشم انداز روشن و آینده روشنی پیش روی بانک وجود دارد.

 سید ولی‌اله فاطمی اردکانی دیگر عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه اظهار داشت: ما باید در سطح سازمان این ایده و باور را اشاعه دهیم که "همه دیده می‌شوند" و این باور، باور زیبایی است. 

وی گفت: دسترسی به اهداف بدون برنامه‌ریزی غیر ممکن است. مدیریت بدون برنامه معنی ندارد و همه مدیران ما باید برای تحقق اهداف کوتاه مدت، حداقل یک برنامه یکساله داشته باشند و به همین دلیل است که هنر اصلی مدیران، چگونگی اجرای برنامه‌هاست. لذا مدیران ما باید به روز باشند، ایده‌های جدید ارائه دهند و با رصد لحظه‌ای بازار، طرح‌ها و برنامه‌های نوین ارائه دهند. 
غلامرضا پناهی عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در سخنان خود با تأکید بر اهمیت طرح‌هایی که بانک در آن ها مشارکت دارد، گفت: همه رؤسا و مسئولان امورشعب ضروری است تمام طرح‌ها را هرروز بررسی و مدیریت کنند و به طور مداوم و لحظه‌ای در جریان جزئیات و اقدامات انجام شده در طرح‌ها باشند. 

وی در پایان بر تلاش همکاران در جهت سودآورکردن بانک و برنامه‌ریزی در جهت انجام بهینه امور تاًکید کرد. 
محمود شایان عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز در ادامه این همایش گفت: ایجاد نگرش مثبت و تغییر دیدگاه در نحوه مواجهه با مشتریان و شیوه صحیح بازاریابی موجب پویایی بانک ملی ایران است.

 وی بر ضرورت انضباط مالی شعب و لزوم کنترل این مهم توسط روسای ادارات امور تاکید کرد و گفت: توانایی مانور کارکنان بانک ملی ایران با حدود 3 هزار و 500 شعبه در سراسر کشور نقطه قوتی برای کسب سود و قرارگیری در پله بالاتر نسبت به سایر بانک‌ها است. 

در این همایش وضعیت ادارات امورشعب منطقه یک کشور با حضور مدیران ارشد بانک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و راهکارهای اجرایی برای بهبود کمی و کیفی امور و رفع موانع بررسی شد.
 در ابتدای این همایش محمدنور آزادی مدیر امور شعب منطقه یک کشور به بررسی سیاست‌ها و خط‌مشی‌های مدیریت منطقه یک کشور پرداخت و اهداف و چشم‌اندازهای آتی این مدیریت را تشریح کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: