کد خبر: ۷۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 16 August 2016
روزنامه آرمان در شماره سه شنبه 26 مرداد در تشریح تیتر یک به نقل از حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری درباره وجود حدود 50 میلیون حساب بانکی مخدوش و دارای هویت نامشخص در نظام بانکی نوشت: چنین آماری نظام بانکی کشور را زیر سوال می برد.
روزنامه آرمان در شماره سه شنبه 26 مرداد در تشریح تیتر یک به نقل از حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری درباره وجود حدود 50 میلیون حساب بانکی مخدوش و دارای هویت نامشخص در نظام بانکی نوشت: چنین آماری نظام بانکی کشور را زیر سوال می برد.

این روزنامه با اشاره به عنوان دیدار روحانی با موسوی خوئینی ها، آورد: اخیرا شنیده شد دکتر حسن روحانی با آیت ا... سید محمد موسوی خوئینی ها دیدار کرده است؛ نشستی که اگر اظهارات طرفین درآن منتشر شود، تاثیرات زیادی بر فضای سیاسی کشور خواهد داشت. یکی از اعضای مجمع روحانیون دیدار این تشکل با روحانی را تکذیب کرد، اما در عین حال دیدار موسوی خوئینی ها با روحانی را رد نکرد و به «آرمان» گفت که«دیدار موسوی خوئینی ها با روحانی در قالب مجمع روحانیون نبوده، بلکه دیداری شخصی بوده است.»

پشت پرده سفر نماینده پوتین به تهران، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: میخاییل باگدانف نماینده ویژه پوتین درامور خاورمیانه درحالی به دعوت حسین جابری انصاری معاون وزیر خارجه وارد تهران شد که براساس اعلام منابع مطلع، محور اصلی گفت وگوی این دیپلمات روس با مقامات برجسته وزارت خارجه ایران، تحولات جدید در بحران پنج ساله سوریه خواهد بود. نماینده پوتین در تهران با محمد جواد ظریف دیدارداشته و از سوی دیگر یکی ازمقامات وزارت خارجه به رسانه ها گفته است که احتمالا درهفته های آینده جابرانصاری به ترکیه و سوریه سفر خواهد کرد. طبق آنچه وزارتخانه های امور خارجه ایران و روسیه اعلام کرده اند، این دیپلمات برجسته روس قرار است با تعدادی از مقامات وزارت خارجه کشورمان از جمله حسین جابری انصاری همتای ایرانی خود دیدار و رایزنی کند. 

این روزنامه با انتخاب عنوان نشست 4 ساعته مجلس و شورای نگهبان، می نویسد: دیروز نمایندگان دو نهاد مهم و تاثیرگذار کشور به دور یک میز نشستند و به هم اندیشی پرداختند. همان طور که کدخدایی اعلام کرده بود، اولین نشست مشترک هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای نگهبان برای تعامل و درک متقابل ارکان قوه مقننه و درک متقابل مجلس و نهاد پاسدار قانون اساسی برگزار شد. در ابتدای جلسه آیت ا... جنتی دبیر شورای نگهبان ضمن ابراز خشنودی از برگزاری چنین نشستی، ایام مبارک دهه کرامت و میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) را تبریک گفت و به فرازهایی از مقام شامخ آن امام همام اشاره کرد. 

روزنامه آرمان با درج عنوان روزانه 8 معتاد در کشور می میرند، نوشت: روز گذشته ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت از مرگ روزانه هشت نفر به دلیل اعتیاد در کشور خبر داد. بر اساس آمار، یک میلیون و 325هزار نفر معتاد در کشور وجود دارد که با احتساب خانواده شان، آمار افراد درگیر با اعتیاد، به رقم شش میلیون نفر می رسد. علاوه بر این در بحث مواد مخدر ده ها زندانی و 92 هزار نفر قاچاقچی در کشور وجود دارد و اگر برای هر خانواده فقط دو فرزند در نظر گرفته شود، رقمی بالغ بر یک میلیون و 400 هزار کودک در کنار خانواده معتاد زندگی می کنند. ابتدای امسال رحمانی فضلی، وزیر کشور اعلام کرده بود: هر روز 9 نفر به دلیل مصرف مواد مخدر در کشور می میرند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «حجت الاسلام مقدم: منتظر جلسه هفته بعد باشید»، «شهرام جزایری: بنویسید مشکلی نیست!»، «ابراهیم متقی: رفتار غیر عقلانی ترامپ به نفع ایران است»، «بازی سیاسی «باهنر» با موضوع حصر!» و «شوخی دردسرساز مهران مدیری» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «رشد اقتصادی و نگاهی به گذشته» را به قلم حسین کاشفی و در ستون سرمقاله عنوان «شهردار تهران و عنصر پاسخگویی» نوشته صادق زیباکلام را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: