کد خبر: ۷۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 16 August 2016
رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: وزنه‌برداری ایران پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند مدال‌های بیشتری بگیرد.

رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: وزنه‌برداری ایران پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند مدال‌های بیشتری بگیرد.

تاماش آیان در گفت وگو با ایسنا به ریو درباره عملکرد وزنه برداری ایران در بازی‌های المپیک 2016 بیان کرد: وزنه‌برداری ایران بسیار خوب عمل کرد و این نشان می‌دهد که کار بنیادی خوبی در گذشته انجام شده است. اگر ایران می‌خواهد که در مسابقه‌های جهانی و المپیک موفق باشد، باید همین شیوه را ادامه دهد و نقاط ضعف خود را برطرف کند. ایران در گذشته دوران اوجی داشته که این دوران قابل تکرار است.

او ادامه داد: وزنه‌برداری ایران پتانسیل خوبی دارد که باید از این پتانسیل استفاده کند و کسب دو مدال طلا نشان می‌دهد که وزنه‌برداری ایران پتانسیل این را دارد که به سطح بالاتری برسد و مدال‌های بیشتری بگیرد.

آیان درباره بهداد سلیمی نیز گفت: سلیمی یک وزنه‌بردار خوب در جهان است و از او توقع داریم که بهترین نمایش خود را ارائه دهد. او وزنه‌برداری است که می‌توان هنوز استفاده بهتری از او داشت و به شرایط ایده‌آلی رساند.

آیان در پاسخ به این پرسش که رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک 2016 را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: در این دوره رقابت‌های هیجان‌انگیزی را شاهد بودیم. همه تیم‌ها و وزنه‌برداران با آمادگی بسیار خوبی آمده بودند و من از تمام رقابت‌ها لذت بردم اما رقابت در سه وزنه 77، 85 (دسته کیانوش رستمی) و 105 کیلوگرم (دسته محمدرضا براری) بسیار خوب بود و مورد توجه من قرار گرفت.

رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با ابراز رضایت از میزبانی برزیلی‌ها گفت: برگزار کنندگان رقابت‌های وزنه برداری المپیک ریو سنگ تمام گذاشتند و ساماندهی مسابقه‌ها عالی بود و در کنار نظمی که در مسابقه‌ها وجود داشت سطح رقابت‌ها و نتایج نیز بسیار عالی بود و در این دوره شاهد رقابت سنگین و جذابی بودیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: