کد خبر: ۷۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - 15 August 2016
تنها به خدا پناه بردیم و به ایمان متصل به ائمه معصومین(ع) و بزرگان دینمان پناه بردیم و به صورتی قهرمانانه مبارزه کردیم و جنگیدیم و ایستادگی کردیم و به صورت افسانه ای جهان را به حیرت انداختیم و جنوب لبنان را به گورستانی برای مهاجمان تبدیل کردیم و افسانه شکست ناپذیری ارتش اسرائیل را دفن کردیم.
 روزنامه رسالت در شماره دوشنبه 25 مرداد در تیتر یک به سخنان دبیرکل حزب الله لبنان اشاره کرد و از قول وی نوشت: تنها به خدا پناه بردیم و به ایمان متصل به ائمه معصومین(ع) و بزرگان دینمان پناه بردیم و به صورتی قهرمانانه مبارزه کردیم و جنگیدیم و ایستادگی کردیم و به صورت افسانه ای جهان را به حیرت انداختیم و جنوب لبنان را به گورستانی برای مهاجمان تبدیل کردیم و افسانه شکست ناپذیری ارتش اسرائیل را دفن کردیم.

این روزنامه با انتشار عنوان درخشش دومین طلای المپیک برسینه مرادی، آورد: سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران در بازیهای المپیک با مجموع 403 کیلوگرم دومین مدال طلای کاروان ایران را در این رقابت ها به گردن آویخت. رقابت های دسته 94 کیلو در سالن ریو سنتو آغازشدکه سهراب مرادی دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا و در دومین تجربه المپیکی خود درحرکات یک ضرب کارش را با بلند کردن وزنه 182 کیلوگرمی به پایان برد.وی در حرکات دو ضرب بعد از بلند کردن وزنه 221 کیلوگرمی طلای خود را در این رقابت ها مسجل کرد.

روزنامه رسالت با انتخاب عنوان چرا لندن رای ملت را به رسمیت نمی شناسد، می نویسد: علی رغم رای شهروندان انگلیسی به خروج این کشور از اتحادیه اروپا، مقامات این کشور از اعلام این موضوع خودداری می کنند، موضوعی که منجر به نارضایتی شهروندان این کشور شده است. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق رای دهندگان انگلیسی خواستار اعلام رسمی خروج از اتحادیه اروپا و تنظیم معادلات کشورشان بر اساس فاصله گیری از اتحادیه اروپا می باشند،

 مقامات انگلیسی قصد ندارند برای اراده شهروندان خود کمترین احترامی قائل شوند. نخست وزیر انگلیس در جریان گفتگو تلفنی با نخست وزیران دانمارک و هلند گفته است که لندن تا قبل از پایان سال 2016 میلادی ماده 50 پیمان لیسبون که ناظر بر خروج از اتحادیه اروپا است را فعال نخواهد کرد. ترزا می در جریان گفتگویش با مارس روته و لارس لوک راسموسن نخست وزیران هلند و دانمارک تصریح کرده که لندن مشتاق به در پیش گرفتن یک رهیافت جامع و سازنده در مذاکرات مربوط به خروج این کشور از اتحادیه اروپا با بروکسل است !به راستی ترزا می از کدام رهیافت سخن می گوید؟ رای شهروندان انگلیسی در این خصوص کاملا مشخص است.

این روزنامه با اشاره به عنوان چگونه به زیارت حضرت امام رضا(ع) برویم، نوشت: پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، علی بن موسی الرضا(ع) بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از پاسداران سپاه حفاظت ولی امر و خانواده های آنها منتشر کرده است که مشروح آن در ادامه می آید: اولاً خداوند زیارتهای شما را قبول کند؛ و قبولی زیارت هم معنایش این است که آن فیضی که از ملاقات این ولی خدا به ملاقات کننده می رسد، آن فیض به شما برسد؛ این معنای قبولی زیارت است. 

اگر بخواهید این فیض به شما برسد، شرط اول این است که با حضرت «ملاقات» کنید؛ یعنی رفتنِ حرم و آمدن، صِرف رفتن به یک مکان و بیرون آمدن نباشد؛ آن جا یک موجودی و یک روح والایی حضور دارد؛ به این حضور توجه بکنید؛ ولو حالا شما آن شخص زیارت شده را -یعنی آن کسی که می خواهید با او ملاقات کنید- به چشم نمی بینید، لیکن «به چشم دیدن» که لازمه ملاقات نیست؛ او هست و سخن شما را می شنود، حضور شما را می بیند، شخص شما را می بیند، با او حرف بزنید؛ این شد زیارت. زیارت یعنی همین ملاقات. ما وقتی می آییم سراغ شما و خانه شما، [در واقع] آمده ایم به زیارت شما؛ معنای زیارت این است. خب انسان وقتی به ملاقات کسی می رود، با او احوالپرسی می کند، به او سلام می کند؛ همین، در ملاقات روح مطهر ائمه (علیهم السلام) و اولیای الهی [هم] لازم است؛ باید رفت، سلام کرد، عرض ادب کرد.


به برجام خوشبین و به آمریکا بدبین هستیم، عنوان دیگر روزنامه رسالت محسوب می شود، در این مطلب می خوانیم: حجت الاسلام حسن روحانی در جمع مردم یاسوج با اشاره به تحریم ها گفت: ملت ایران با مقاومت توانستند زنجیره تحریم را از دست و پای کشور باز کنند و شما مردم با مقاومت و ایستادگی نقش مهمی در رفع این تحریم ها داشتید. روحانی بیان کرد: درست است که اسرائیل از پیروزی ما در برجام ناراحت است و درست است که کشور جنوبی ایران با کودک صفتی خود از پیروزی ملت ایران در برجام نگران و ناراحت است، اما ملت ما با ایستادگی، اتحاد و رهنمودهای رهبر توانست پیروزی بزرگ سیاسی و تاریخی را به وجود آورد و زنجیره تحریم را باز کند که باز شدن تحریم برای رشد اقتصادی بود و اجرای برجام به این دلیل بود که دیوارهای تحریم برداشته شود تا ملت ایران، دانشمندان، اندیشمندان برای کشور ما رونق اقتصادی ایجاد کنند.رئیس جمهور گفت: خوشبینی به برجام به معنای خوشبینی به ابرقدرت ها نیست و ما به برجام خوشبین و به آمریکا بدبین هستیم.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «عزت الله ضرغامی: راه حل مشکلات کشور دستگیره های خیالی نیست»، «محمدنبی حبیبی: مدیران نجومی هنوز در فرایند رسیدگی دیوان قرار نگرفته اند»، «شاه ویسی: ادعای کاهش را فقط مدیران نجومی احساس می کنند» و «وزیر اقتصاد: تحریم ها نقاط ضعف اقتصادی کشور را برملا کرد» را منتشر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: