کد خبر: ۷۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - 10 August 2016
ثبت ۶ مورد نقض آتش بس از سوی تروریست ها طی ۲۴ ساعت گذشته و هلاکت سه سرکرده تروریست ها در درگیری با نیروهای ارتش در جنوب شهر حلب از جمله اخبار و تحولات سوریه است.

ثبت ۶ مورد نقض آتش بس از سوی تروریست ها طی ۲۴ ساعت گذشته و هلاکت سه سرکرده تروریست ها در درگیری با نیروهای ارتش در جنوب شهر حلب از جمله اخبار و تحولات سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی حمیمیم ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه از ثبت ۶ مورد نقض آتش بس از سوی تروریست ها در استان های دمشق و لاذقیه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

این مرکز در بیانیه منتشره در پایگاه رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که آتش بس در سوریه در بیشتر استان های سوریه پایدار بوده و ۵ مورد از موارد نقض آتش بس در استان دمشق و مورد دیگر در استان لاذقیه روی داده است.

مرکز حمیمیم همچنین تعداد مناطق سوری ملحق به آتش بس را ۳۷۱ منطقه اعلام کرده و افزود که طی ۲۴ ساعت گذشته با نمایندگان ۳ منطقه در استان های حمص، حماه و ادلب در خصوص آتش بس توافق شده است و مذاکرات با گروه های مخالف مسلح در استان های درعا، قنیطره و السویداء برای پیوستن به آتش بس ادامه دارد.

این مرکز در عین حال تعداد گروه های ملحق به آتش بس در سوریه را بدون تغییر، ۶۹ گروه اعلام کرد.

از سوی دیگر پایگاه العهد از کشته شدن چندین سرکرده تروریست ها در جنوب شهر حلب در درگیری با نیروهای ارتش سوریه خبر داد. بر اساس این گزارش یک سرکرده نظامی گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» ملقب به «ابومعروف» در درگیری با ارتش سوریه در جنوب حلب کشته شد.

در همین حال یک سرکرده نظامی گروه تروریستی موسوم به «جبهه النصره» ملقب به «ابوعبدالرحمن» نیز در این درگیری ها به هلاکت رسید. منابع وابسته به گروه های تروریستی همچنین از کشته شدن «ابومهند السلفی» یک سرکرده گروه تروریستی موسوم به «جیش الفتح» در درگیری ها با ارتش سوریه در جنوب شهر حلب خبر دادند.

ارتش سوریه همچنین موفق شد گریزگاهی را که تروریست ها از روز شنبه در محور الراموسه به سمت محلات شرقی حلب ایجاد کرده بودند به صورت کامل مسدود نماید.

همچنین یک خودروی متعلق به تروریست ها در محور کفر الزیت-تله الحصن در حومه دمشق از سوی ارتش سوریه مورد اصابت یک موشک هدایت شونده قرار گرفته و منهدم گردید.
برچسب ها: سوریه ، حلب ، تروریست ، داعش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: