کد خبر: ۷۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - 05 August 2016
رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: صنعت کشور، امروز نیازمند بخشش در مورد بدهی ها و جریمه های بانکی است و استمهال وام ها دیگر در این خصوص تاثیرگذار نیست.
 رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: صنعت کشور، امروز نیازمند بخشش در مورد بدهی ها و جریمه های بانکی است و استمهال وام ها دیگر در این خصوص تاثیرگذار نیست.

سید عبدالوهاب سهل آبادی روز پنجشنبه در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن در ارومیه افزود: نباید صنعتگران را تنها مقصران اتفاقات اقتصادی کشور بدانیم و نباید اجازه دهیم همه تاوان وضع اقتصادی کشور را این قشر بپردازند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیشترین بار وضعیت نامناسب اقتصادی بر روی صنعت و صنعتگران است که باید در این خصوص فکر اساسی صورت گیرد.
وی با اشاره به عدم همکاری بانک ها در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و صنعتی کشور اظهار کرد: این وضعیت اقتصادی موجب شد تا بیکاری به ویژه در بین فارغ التحصیلان بیشتر شود و به تبع آن، معضلات اجتماعی نیز به وجود بیاید.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات صنعتگران، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و جریمه های آن است که موجب شده هزینه های تولید روز به روز افزایش یابد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش با اشاره به ظرفیت های قابل توجه صنعتی و معدنی در آذربایجان غربی گفت: ما باید یاد بگیریم که داشته های خود را به ارزش افزوده تبدیل کنیم که این امر در حوزه معدن بسیار مهمتر و تاثیرگذار تر است.
وی افزود: آذربایجان غربی آمیزه ای از همه مواد معدنی را در اختیار دارد ولی به درستی از آن برای توسعه این استان استفاده نمی شود.

وی تاکید کرد: آینده جمهوری اسلامی ایران بسیار روشن و پرافتخار است ولی باید از تمام داشته هایمان بهترین استفاده را بکنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در راستای توسعه روزافزون کشور به ویژه در بخش صنعت، ایجاد تحول در نظام بانکی است که باید در این خصوص اهتمام جدی صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از تعدادی از صنعتگران و معدن کاران برگزیده آذربایجان غربی قدردانی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: