کد خبر: ۷۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 04 August 2016
تیم توسعه دهنده بازی ۱۰۰ میلیون کاربری پوکمون‌گو برخی خدمات نظیر سوم شخص را از پلت‌فرم این بازی حذف کرد تا به این طریق کیفیت برنامه را ارتقا دهد.

تیم توسعه دهنده بازی ۱۰۰ میلیون کاربری پوکمون‌گو برخی خدمات نظیر سوم شخص را از پلت‌فرم این بازی حذف کرد تا به این طریق کیفیت برنامه را ارتقا دهد.

به گزارش ی تسنیم، بازی پوکمون‌گو، برخلاف تمامی شائبه‌های جهانی که علیه آن در ارتباط با نقض حریم خصوصی و امنیتی وجود دارد اول اوت به نصب 100 میلیونی رسید.

نکته قابل توجه این است که بازی مذکور در ژوئیه سال میلادی جاری توانسته به 25 میلیون نصب جدید دست یابد.

گزارش‌های تحلیلی مراکز مختلف از وضعیت کاری این بازی، به گونه‌ای است که این بازی توانسته تنها ظرف سه هفته بعد از رونمایی به درآمد روزانه 10 میلیون دلار بر روی هر دو پلت‌فرم IOS  و اندروید دست یابد.

توسعه دهندگان این بازی از آخرین آپدیت هفته گذشته، سرویس سوم شخص را از بستر بازی حذف کرده‌اند تا به این طریق امکان حفظ کیفیت برای کاربران فراهم شود.

زمانیکه پوکمون‌گو رو به اوج بود و روز به روز بر شهرتش افزوده می‌شد، برنامه‌های غیررسمی و سوم شخص بسیاری در قالب پلت‌فرم تعریف شده برای این بازی نظیر PokeVision شروع به فعالیت کردند اما اکنون دسترسی به آنها جهت حفظ کیفیت بازی مسدود شده است.

در پست فیس‌بوکی تیم پوکمون‌گو آمده که این تیم به شدت در حال کار روی بهبود بخشیدن ویپگی‌های بازی است تا به این طریق امکان توسعه و نشر آن در تمامی نقاط جهان وجود داشته باشد.

اقدام دیگری که جهت بهبود کیفیت  بازی صورت گرفته، حذف گام‌های شناسایی افسانه پوکمون‌ها که در واقع معرف تیم‌های فعال در بازی بوده، است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: