کد خبر: ۷۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۳۰ تير ۱۳۹۵ - 20 July 2016
رییس روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گفت: فیش حقوقی منتشر شده از مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در فضای مجازی جعلی و دور از واقعیت است.
 رییس روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گفت: فیش حقوقی منتشر شده از مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در فضای مجازی جعلی و دور از واقعیت است.

به گزارش ایرنا، به تازگی تصویری از یک فیش حقوقی در صفحات مجازی، گروه ها و شبکه های مجازی بویژه تلگرام در حال بازنشر است که به اصغر نوالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نسبت داده می شود.

مجتبی سید مراد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در این باره اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کند.
به گفته وی، حقوق دریافتی مدیرعامل و اعضا موظف هیات مدیره مطابق قانون بوده و به مراجع ذیصلاح نظارتی اعلام شده است.

وی تاکید کرد: مراجع ذیصلاح نظارتی به طور مستمر بر عملکرد مالی صندوق نظارت دارند.

سید مراد اضافه کرد: در راستای دستور رییس جمهوری و مصاحبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فیش حقوقی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیددر روزهای آتی در سامانه اطلاع رسانی این وزارتخانه در دسترس قرار می گیرد.

صندوق کارآفرینی امید در سال 85 با مصوبه شورای عالی اداری با عنوان «صندوق اشتغال، ازدواج و مسکن مهر امام رضا(ع)» و از ادغام صندوق قرض الحسنه توسعه اشتغال روستایی و صندوق ازدواج جوانان در صندوق و با رویکرد حمایت از فرصت های شغلی ایجاد شد.

این صندوق که مجوزهای لازم را از بانک مرکزی دریافت کرده است، از سال 93 با عنوان صندوق کارآفرینی امید فعالیت خود را ادامه می دهد.

رییس جمهوری ریاست هیات امنای صندوق را بر عهده دارد و علاوه بر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و پرست نهاد ریاست جمهوری، وزرای صنعت ، معدن، تجارت؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ورزش و جوانان؛ راه و شهرسازی، کشور، امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی در مجمع آن عضویت دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: