کد خبر: ۷۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۵ - 11 July 2016
شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت در اولین حضور خود در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از پنج سامانه جامع اطلاعاتی خود رونمایی می کند.
شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت در اولین حضور خود در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از پنج سامانه جامع اطلاعاتی خود رونمایی می کند.

مدیرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالی و مشاور سرمایه گذاری پارت با اعلام این خبر گفت: این شرکت که به همت تعدادی از متخصصان پولی و مالی کشور تاسیس شده است اقدامات گسترده¬ای در حوزه طراحی سامانه های جامع اطلاعات مالی انجام داده است. 

از جمله مهمترین سامانه های جامعی که توسط این شرکت طراحی و پیاده سازی شده می¬توان به سامانه رصد سیستمی اطلاعات مالی صندوق-های سرمایه گذاری (رسام) اشاره کرد که به عنوان تنها مرجع جامع اطلاعات صندوق¬های سرمایه گذاری فعال در ایران، اطلاعات بی نظیری را در اختیار فعالان و تحلیلگران بازار سرمایه از یک سو و از سوی دیگر نهاد¬های نظارتی و حاکمیتی قرار می دهد.

علی رسولی زاده افزود: یکی دیگر از سامانه های طراحی شده توسط این شرکت، سامانه تحلیل اوراق تامین مالی (ساتما) است که اطلاعات بی نظیری از ریسک و بازده اوراق تامین مالی مورد معامله در بازار سرمایه ایران را در اختیار عموم قرار می دهد. این سامانه شاخصهای مختلف ریسک اوراق بهادار با درآمد ثابت را محاسبه و گزارش کرده و راهنمای خوبی برای سرمایه گذاران در جهت انتخاب مناسب ترین اوراق بهادار با درآمد ثابت است. وی اظهار داشت: شرکت پردازش اطلاعات مالی و مشاور سرمایه گذاری پارت اقدام به طراحی نخستین سامانه مشاور عرضه آنلاین در بازار سرمایه ایران کرده است که نقش کلیدی و اساسی در تسریع  انتخاب مناسب ترین اوراق بهادار با درآمد ثابت با توجه به وضعیت شرکت های بانی و مجموعه قوانین و مقررات موجود داشته و همچنین فرآیند انتشار صکوک را تسریع خواهد کرد.

رسولی¬زاده یادآورشد: این شرکت با شعار "پارت، دستیار هوشمند اقتصادی شما" پا به عرصه صنعت پردازش اطلاعات مالی گذاشته است و در جهت آگاهی هرچه بیش¬تر فعالان بازار اقدام به راه¬اندازی سامانه جامع مدیریت اخبار (سما) و دو محصول جانبی مهم از جمله بورس¬خوان و روز¬خوان کرده است.

به گفته وی، شرکت پردازش اطلاعات مالی و مشاور سرمایه¬گذاری پارت محصول دیگر خود، سامانه پردازش اطلاعات مالی سهام (سپام) را نیز در نمایشگاه پیشرو رونمایی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالی و مشاور سرمایه گذاری پارت گفت: این شرکت چندین محصول دیگر از جمله سامانه محاسبه کفایت سرمایه، ثبت یار، سامانه چینش اطلاعات اقتصادی (ساچیا)، سامانه رتبه بندی بانک ها، مرکز اعتبار سنجی پارت (مرآت) و ... را طراحی و پیاده سازی کرده است که در آینده نزدیک از آن¬ها رونمایی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: