کد خبر: ۷۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۵ - 10 July 2016
شرکت بیمه سرمد با میانگین پاسخگویی به شکایات مطروحه توسط بیمه‌گذاران محترم ظرف مدت دو روز، رتبه نخست را در میان سایر شرکت‌های بیمه به لحاظ سریع‌ترین زمان پاسخگویی به خود اختصاص داد.
شرکت بیمه سرمد با میانگین پاسخگویی به شکایات مطروحه توسط بیمه‌گذاران محترم ظرف مدت دو روز، رتبه نخست را در میان سایر شرکت‌های بیمه به لحاظ سریع‌ترین زمان پاسخگویی به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، عملکرد بیمه‌گران در رسیدگی به شکایات توسط گزارش ارائه شده از سوی سامانه رسیدگی به شکایات بیمه‌گذاران بیمه مرکزی ج.ا.ا، نشان می‌دهد که متوسط مدت زمان پاسخگویی به شکایات توسط بیمه‌گران از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱ روز بوده که شرکت بیمه سرمد با صرف تنها دو روز، به شکایات رسیدگی کرده است.

این گزارش می‌افزاید، بیمه سرمد با هدف پاسخگویی به بیمه‌گذاران محترم در سریع‌ترین زمان ممکن، همواره تلاش نموده است تا با انجام برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در واحد امور مشتریان، این مهم را محقق نماید.

گفتنی است مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین رویکردهای بیمه سرمد از بدو تاسیس تاکنون می‌باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: