کد خبر: ۷۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۵ - 23 June 2016
نمادهای بانک و بیمه در هفته جاری روندی مخالف همدیگر را طی کردند . شاخص صنعت بیمه با 0.85 درصم کاهش بازدهی روبرو شد، اما شاخص بانک با 1.61 درصد افزایش بازدهی مواجه شد.
 بانكداري ايراني  -   نمادهای بانک و بیمه در هفته جاری  روندی مخالف همدیگر را طی  کردند . شاخص صنعت بیمه با 0.85 درصم کاهش بازدهی روبرو شد، اما شاخص بانک با  1.61  درصد افزایش بازدهی مواجه  شد. 

به گزارش بانكداري ايراني   ،   درمیانه هفته جاری با انتشار خبر رسمی کاهش نرخ سود سپرده بانکی ، بازار سرمایه به این خبر واکنش مثبت نشان داد،  اما تصور می شد که نمادهای بانکی با افت قیمت شدید  مواجه شوند که این اتفاق نیافتاد و بر خلاف تحلیل کارشناسان نمادهای بانکی با  اقبال مواجه شد،  البته یکی از دلایل توجه سهامداران اصلاح قیمتی سهام نمادهای بانکی بود که برای  فعالان بازار جذاب شده بود همچنین جو بازار نیز بر این تحولات تاثیر گذار بود.

در مقابل سهام شرکتهای بیمه گری با کاهش بازدهی روبرو شدند زیرا در هفته های قبل از آن صنعت بیمه با افزایش قیمی روبرو شده و  تا روزهای اخیر اقدام به اصلاح قیمت پرداختند که احتمالا در روزهای آینده این اصلاح قیمت به پایان برسد . 

شاخص صنعت بانکی در بورس 
 

شاخص صنعت بیمه در بورس 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: