کد خبر: ۷۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۵ - 21 June 2016
دکتر علی رستگار مدیرعامل محترم بانک ملت در این سفر به همراه هیات همراه خود، از شعبه کرمان این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و تلاش‌های شعبه قرار گرفتند.
مدیرعامل محترم بانک ملت در سفر استانی خود از شعبه کرمان بیمه "ما" بازدید کرد.

به گزارش  روابط عمومی  بیمه "ما"،  دکتر علی رستگار  مدیرعامل  محترم بانک ملت  در این  سفر به  همراه  هیات  همراه خود، از شعبه کرمان این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و تلاش‌های شعبه  قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، ایشان  در این بازدید، ضمن تقدیر از تلاش‌های شعبه کرمان و شبکه فروش این استان گفتند: باتوجه به برند محبوب و بزرگ بانک ملت انتظار است که شرکت بیمه "ما" نیز در بازاریابی و فروش وcrm  و رعایت حقوق مشتریان و بیمه گری مدرن موفق باشد و و با برنامه ریزی های صحیح و مناسب در بازار سهم بیشتری را کسب نماید و در خدمات رسانی مناسب و شایسته به مشتریان، روش های جدیدی را اجرایی نماید.


مدیرعامل بانک ملت در ادامه افزود: بیمه "ما" می‌تواند با تعامل و هم اندیشی از ظرفیت‌های بانک در جهت افزایش پرتفوی و گسترش شبکه فروش استفاده کند و همکاران بیمه می‌توانند با توجه به اعتبار بانک ملت با شرکت‌های بزرگ صنعتی، تولیدی و خدماتی در ارتباط باشند و در جهت گسترش فرهنگ بیمه و اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات بیمه ای نقش موثری ایفا نمایند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: