کد خبر: ۷۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - 12 June 2016
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در نشست مدیران و مسوولان شعب استان قزوین رشد و بالندگی بانک را مرهون نیروی انسانی و کارکنان ارزشی، سالم و مجرب آن عنوان کرد.
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد در نشست مدیران و مسوولان شعب استان قزوین رشد و بالندگی بانک را مرهون نیروی انسانی و کارکنان ارزشی، سالم و مجرب آن عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قزوین؛ جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد –  در نشست مدیران و مسئولان شعب استان قزوین با بیان این مطلب اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد با اتکا به نیروی انسانی ارزشی و مجرب خود که از سلامت کامل برخوردارند توانسته پله های ترقی و رشد را یکی پس از دیگری طی کند.

وی با بیان اینکه جایگاه امروز بانک مرهون تلاش های بی وقفه و دلسوزانه کارکنان است گفت: تعامل و همکاری کارکنان یکی از موضوعاتی است که تحقق آن موجب رشد و دست یابی بانک به اهداف از پیش تعیین شده می شود.

حاجی مزدارنی ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت امور شعب استان قزوین، بیان داشت: در چند ماه گذشته در استان قزوین هم در حوزه ستادی و هم در حوزه اجرایی پیشرفت مناسبی حاصل شده که این مهم نتیجه همکاری و همدلی کارکنان آن می باشد.

در ادامه، جواد تک روستا – رییس اداره امور شعب استان قزوین – ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در استان، اظهار داشت: در سال جاری مقرر گردید در پایان هر ماه طی جلسه ای با حضور مدیران و روسای شعب، فعالیت های صورت گرفته مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا نقاط ضعف و قوت برای تحقق بودجه و برنامه سال جاری مشخص شود.

وی ادامه داد: در ماه گذشته فعالیت های خوبی در بخش منابع و مصارف صورت گرفته و امیدواریم در ماه جاری نیز نتایج مطلوبی در این زمینه حاصل شود.

گفتنی است در پایان این مراسم حمید عزیز محمدی به عنوان معاون امور اجرایی و جانشین رییس اداره امور شعب استان قزوین معرفی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: