کد خبر: ۷۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - 09 June 2016
رئيس پليس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف محموله يک ميلياردی موبايل قاچاق در این استان خبر داد.
رئيس پليس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف محموله يک ميلياردی موبايل قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری ناجا، سرهنگ جعفر رحمتی گفت: در طرح مبارزه با قاچاق كالا عوامل این یگان در محور "زنجان - خرمدره" به یك دستگاه خودرو پراید مشكوك و دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف كردن خودرو و در بازرسی از آن ۲۰۳ دستگاه انواع تلفن همراه كشف كردند.

سرهنگ رحمتی با اعلام اینكه ارزش ریالی كالاهای كشف شده یك میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان شده است، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز و توزیع کالاهای ممنوعه و قاچاق مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

افزایش ۷۶ درصدی كشف جرائم در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره اینكه شهروندان سهم خود را در تولید امنیت ناچیز نشمارند، گفت: با تلاش و جدیت پلیس با افزایش ۷۶ درصدی كشف جرائم در زنجان روبرو هستیم.

خانی پور با اشاره به آغار ماه مبارک رمضان از اجرای طرح های انتظامی ویژه این ماه خبر داد و تصریح كرد: میزان وقوع جرائم در ماه رمضان در مقایسه با سایر ایام سال کاهش چشمگیری دارد که نشان دهنده ارزش و منزلت این ماه در نزد مردم مسلمان و معتقد به آداب اسلامی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: امید است شهروندان عزیز زنجان همانند سال های قبل با رعایت هر چه بیشتر حرمت ماه مبارك رمضان تعامل و همكاری خود را با پلیس در راستای تامین امنیت مطلوب گسترش دهند.

خانی پور تاكید كرد: با تلاش شبانه روزی پلیس و در سایه همكاری خوب مردم در شهرستان زنجان در دو ماه سال جاری كشفیات جرائم در مجموع ۷۶ درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش  داشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: