کد خبر: ۷۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - 07 June 2016
بانک ملی ایران جهت ارتقای کیفی و یکپارچه‌سازی خدمات اینترنتی به مشتریان، دو تغییر را در سرویس‌های اینترنتی خود اعمال می‌کند.
بانک ملی ایران جهت ارتقای کیفی و یکپارچه‌سازی خدمات اینترنتی به مشتریان، دو تغییر را در سرویس‌های اینترنتی خود اعمال می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، قبل از راه‌اندازی سامانه هوشمند و جدید اینترنتی این بانک (بام)، دو سرویس کارت به کارت و اعلام مانده حساب به صورت مستقیم از طریق لینکی در سایت بانک ملی ایران انجام می‌شد که با راه‌اندازی بام و قابلیت‌های ویژه آن بویژه سطح امنیتی بالا و استقبال قابل توجه مشتریان، دو سرویس مذکور از تاریخ اول تیر ماه امسال از سایت بانک حذف می‌شود و مشتریان محترم می‌توانند برای عملیات کارت به کارت و اعلام مانده حساب اینترنتی، از طریق سامانه جدید بانکداری اینترنتی این بانک (بام) اقدام کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: