کد خبر: ۷۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - 05 June 2016
دکتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيات مديره و مديرعامل بانک کشاورزي در ادامه همايش سراسری مديران این بانک ، با فعالان اقتصادي استان مازندران ديدار و گفتگو کرد.
دکتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيات مديره و مديرعامل بانک کشاورزي در ادامه همايش سراسری مديران این  بانک ، با فعالان اقتصادي استان مازندران ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومي بانک کشاورزي استان مازندران، دکتر شهيد زاده عصر روز چهارشنبه 12 خرداد به منظور بررسي چالش‌ها و اقدامات ضروري در شرايط پسا تحريم، با حضور اعضاي هيات مديره بانک، مهاجر رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان مازندران، حيدر پور رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان، مدير شعب و معاونان بانک کشاورزي استان مازندران در محل اتاق بازرگاني استان با فعالان اقتصادي استان ديدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن معرفي بانک کشاورزي به عنوان تنها بانکي که 95 درصد منابع خود را در بخش کشاورزي تزريق مي کند و با اشاره به 80 هزار واحد توليدي که طي 10 سال گذشته با اعتبارات بانک کشاورزي به بهره برداري رسيده اند ، به بيان نقش حمايتي اين بانک در فرایند توليد پرداخت و بيشترين درصد جذب منابع صندوق توسعه ملي را مربوط به بانک  کشاورزي دانست.

دکتر شهيد زاده در ادامه سخنان خود به بيان و تشريح امکانات و زمينه‌هاي فعاليت و همکاري بانک کشاورزي با توجه به شرايط ايجاد شده و امکانات و  پتانسيل هاي بالقوه بانک کشاورزي پرداخت و از آمادگي اين بانک در زمينه‌ ارائه خدمات ارزي به کليه توليد کنندگان، صادر کنندگان و وارد کنندگان استان خبر داد .

این گزارش می افزاید، در این جلسه همچنین مهاجر، رئيس اتاق بازرگاني استان مازندران، با اشاره به توليد 45 نوع محصول کشاورزي و رتبه اول استان مازندران در برخي از محصولات، بر نقش سيستم بانکي در فراهم‌آوردن شرايط و امکان استفاده مناسب از شرايط پساتحريم براي تجارت خارجي کشور تأکيد و خواستار افزايش حد اعتباري بانک هاي اين استان شد.

 در پایان جلسه به سؤالات فعالان ارزي و ريالي استان پاسخ داده شد.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: