کد خبر: ۷۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - 01 June 2016
اولین المپیاد بانکی کارکنان موسسه اعتباری کوثر با هدف افزایش و سنجش میزان سطح علمی و توانمندی های کارکنان موسسه در سراسر کشور برگزار شد .
اولین المپیاد بانکی کارکنان موسسه اعتباری کوثر با هدف افزایش و سنجش میزان سطح علمی و توانمندی های کارکنان موسسه در سراسر کشور برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛  اولین المپیاد علمی کارکنان این موسسه به همت معاونت منابع انسانی و آموزش برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، ارتقاء توانمنديها و شايستگي هاي سرمايه هاي انساني از اساسي ترين اهداف موسسه اعتباری کوثر بوده که تمامي آزمون ها و آموزشهاي رسمي و غيررسمي كه از طريق برگزاری همایش ها، کلاسها و هم اندیشی های  مختلف برگزار مي شوند تحت همین هدف بزرگ است و برگزاری اینگونه آزمون ها نیز می تواند در جهت افزایش و ارتقاء توانمندی های کارکنان تاثیر به سزایی داشته باشد .

این گزارش می افزاید : این آزمون در 4 حوزه تخصصی با طراحی 150 سئوال برای 314 داوطلب به طور یکپارچه در کلیه استان ها به شیوه الکترونیکی انجام گرفت و 51 نفر مجوز حضور در المپیاد علمی کارکنان نظام بانکی کشور که با حضور بانكهاي مختلف دولتي و خصوصي در مرداد ماه سال جاری توسط كميسيون آموزشي بانكها  برگزار می شود را دریافت کردند .

موسسه اعتباری کوثر که رسالت خود را افزایش دانش فنی و علمی فراگیران می داند همواره می کوشد تا با بهره گیری از اساتید خبره به تقویت قوای علمی و دانش حرفه ای کارکنان بیفزاید تا نیروهایی خلاق، توانمند و مسلط پرورش یابند، و از این رهگذر انجام امور مشتریان و مراجعین تسریع گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: