کد خبر: ۷۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - 24 May 2016
معاون برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات در بین مدیران و رؤسای پست بانک اعلام کرد: به زودی شاهد تحولات عظیمی در این بانک خواهیم بود.
معاون برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات در بین مدیران و رؤسای پست بانک اعلام کرد: به زودی شاهد تحولات عظیمی در این بانک خواهیم بود.

 ششمین همایش سراسری مدیران و رؤسای شعب پست بانک با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار شد.

برات قنبری در این مراسم با بیان اینکه به زودی شاهد تحولات عظیمی در پست بانک خواهیم بود، اظهار کرد: بانک های کشور به خصوص پست بانک باید ساختار خود را بروز کنند تا بتوانند از فضای به وجود آمده استفاده لازم را داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات خاطرنشان کرد: امروز با توجه به نیاز کشور جهت توسعه کسب‌وکار، پست بانک تنها بانکی است که می‌تواند در اشتغال و ایجاد کسب‌و‌کار تأثیر بسزایی داشته باشد.

خسرو فرحی -مدیرعامل پست بانک- هم در این مراسم با اشاره به مأموریت این بانک عنوان کرد: ارائه خدمات پولی، بانکی، کمک به ایجاد و توسعه صنعت ICT کشور و همچنین ارائه خدمات تأمین مالی خرد در حوزه روستا از جمله اهداف این بانک است.

وی همچنین به بیان موفقیت‌های این بانک در سال گذشته پرداخت و خاطر نشان کرد: تأمین مالی بخش ICT و تأمین مالی خرد (روستایی) از اقدامات پست بانک در راستای اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: