کد خبر: ۷۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - 21 May 2016
تکلیف شرعی الان ما این است. نه به عنوان اینکه یک حزب هستیم حتما باید یک نامزد داشته باشیم یا قدرت در دست ما باشد. این خبر قطعی ما است که در این دوره از انتخابات ریاست ‌جمهوری یک نامزد موتلفه ‌ای مستقل را به جامعه معرفی می ‌کنیم.
روزنامه آرمان در شماره شنبه یکم خرداد در تیتر یک به سخنان اسدالله بادامچیان عضو ارشد موتلفه اشاره کرد و از قول وی نوشت: تکلیف شرعی الان ما این است. نه به عنوان اینکه یک حزب هستیم حتما باید یک نامزد داشته باشیم یا قدرت در دست ما باشد. این خبر قطعی ما است که در این دوره از انتخابات ریاست ‌جمهوری یک نامزد موتلفه ‌ای مستقل را به جامعه معرفی می ‌کنیم.

این روزنامه با انتشار عنوان صدا و سیما سیاست هایش را عوض کند، آورد: آیت الله هاشمی‌ رفسنجانی گفت؛ متاسفانه صدا و سیما، کاستی‌ های دانشگاه آزاد اسلامی را در بوق و کرنا می ‌کند اما خبرهای اساسی و موفقیت ‌های دانشگاه برای آنها خط قرمز است. امیدواریم با استقرار مدیریت جدید در صداوسیما شرایطی فراهم شود که دانشگاه آزاد اسلامی و فعالیت ‌هایش بهتر معرفی شود. رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تغییر ریاست صداوسیما اظهار داشت؛ ان‌شاءا... رئیس جدیدی که به صداوسیما آمده است سیاستش عوض شود. اگر همین نمایشگاهی که امروز در حاشیه این مراسم برگزار شد منعکس شود، مردم دانشگاه آزاد را خواهند شناخت.
روزنامه آرمان با انتخاب عنوان «... و ناگهان سفر روحانی به قم»، می نویسد: رئیس ‌جمهور به قم رفت؛ پنجشنبه اعلام شد که او برنامه سفر دارد و روز جمعه برای زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام تقلید راهی قم شد که رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس ‌جمهوری، حجت ‌الاسلام مجید انصاری، محمد شریعتمداری و حسام آشنا، دکتر روحانی را در این سفر همراهی کردند. یکی از برنامه ‌های دولت که از ابتدا بر آن تاکید داشت تقویت ارتباط با مراجع و علما بود.
این روزنامه با اشاره به عنوان نقش ترکیه در پدیده زنجانی و ضراب، نوشت: صادق ملکی، کارشناس وزارت خارجه و تحلیلگر امور منطقه گفت؛ ترکیه عبور از بحران اقتصادی را مدیون تحریم ایران است. نباید خودمان رفتار و اظهاراتی داشته باشیم که خود را به‌جای طلبکار در موضع بدهکار قرار دهم. در این زمینه سخن بسیار است که خود فرصتی مستقل می ‌خواهد. بازار ایران به قبضه ترکیه درآمده است و باید پرسید توافق ترجیحی برای ایران چه داشته و برای ترکیه چه داشته است. در مسائل فرهنگی نیز حرف بسیار است، البته در ایجاد این روندها بیش از همه خود و سیاست ‌هایمان مقصر و تاثیرگذار بوده و باید مورد نقد قرار بگیرد. در همین رابطه پدیده بابک زنجانی، رضا ضراب و هاله ‌ها و ابهام ‌های پیرامون آن در این خصوص جای تعمق عمیق دارد.
اصلاح ‌طلبان در نیایش، عنوان دیگر روزنامه آرمان محسوب می شود، در این مطلب می خوانیم: مرکز همایش‌ های بین ‌المللی نیایش در سعادت آباد روز پنجشنبه مهمانانی آشنا داشت که با چهره هایی متبسم مشخص بود در ذهن سخن بسیار برای بیان دارند. اصلاح طلبان به گرد هم آمدند تا برای فردایی بهتر برنامه ریزی کنند و غالب سخنرانان با نگاهی به گذشته یعنی سال 84 اذعان داشتند اگر وحدت امروز را 10 سال پیش داشتند دولت برای 8 سال به دست طیف احمدی نژاد سپرده نمی‌ شد. در این نشست تنها عارف بود که از برخی تحلیل ها درباره مجلس دهم گلایه داشت.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «تضمین کتبی به ایران»، «آیت‌ا... سیدحسن خمینی: از گفتمان انقلاب حمایت نکنیم به ضد خود تبدیل می شود»، «آیت ا... امینی کاندیدای ریاست خبرگان؟»، «قالیباف و دوستان علیه دولت» و «کشتی فرنگی ایران قهرمان جهان» را انتشار داد و در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «کمی صبر کنید مایکرویو که نیست!» نوشته سعید لیلاز را برجسته کرد و سرمقاله را با عنوان «وقت تلف ‌کردن ‌های آقای شهردار!» به قلم صادق زیباکلام منتشر کرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: