کد خبر: ۷۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 18 May 2016
مدعیان اصلاحات در حالی پروژه عبور از روحانی را کلید زده‌اند که مشکلات اقتصادی کشور همچون بیکاری، رکود و ... ناشی از نسخه‌ها، خط مشی و نوع نگاه آنها به اقتصاد است.
 ب روزنامه کیهان در شماره چهارشنبه 29 اردیبهشت در تشریح تیتر یک به بررسی ناکامی مدعیان اصلاحات پرداخت و نوشت: مدعیان اصلاحات در حالی پروژه عبور از روحانی را کلید زده‌اند که مشکلات اقتصادی کشور همچون بیکاری، رکود و ... ناشی از نسخه‌ها، خط مشی و نوع نگاه آنها به اقتصاد است.
این روزنامه با انتشار عنوان خلق آثار فاخر و تعامل با قوای سه گانه؛ راهبرد جدید صدا و سیما، آورد: مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان صدا و سیما روز گذشته در تالار همایش‌های بین‌المللی این سازمان برگزار شد. علی‌ لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر ولایتی، محسن رضایی و هنرمندانی چون جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، داود میرباقری، مسعود جعفری جوزانی، علی نصیریان و سیدضیاالدین دری در این مراسم حضور داشتند.حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم رسولی محلاتی نماینده مقام معظم رهبری در مراسم، متن حکم انتصاب دکتر عبدالعلی علی عسکری را به ریاست سازمان صدا و سیما قرائت و این حکم را با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به دکتر علی عسکری تسلیم کرد .
روزنامه کیهان با درج عنوان حملات 11 سپتامبر کار مشترک سیا، موساد و ریاض بود، نوشت: به گفته افسر سابق پنتاگون حادثه 11 سپتامبر، توطئه‌ای برنامه‌ریزی شده از سوی سیا، موساد و ریاض برای حمله به کشورهای اسلامی بود. در هفته‌های اخیر رسانه‌های خبری نوشتند تنشی بین آمریکا و عربستان در مورد نقش ریاض در حادثه 11 سپتامبر به وجود آمده است. حتی گزارش شد که ریاض، واشنگتن را در مورد انتشار اسناد مربوط به نقش عربستان در این حادثه تهدید کرده است. اما از سال 2001 که این حادثه اتفاق افتاده، همواره این فرضیه به طور جدی مطرح بوده که این ماجرا توسط خود آمریکا طراحی شده است تا بهانه‌ای برای حمله به کشورهای اسلامی به دست بیاورد.
این روزنامه با بررسی عنوان 69 شهید و 100 مجروح بر اثر 4 انفجار تروریستی در بغداد، آورد: انفجار‌های تروریستی جداگانه در دو منطقه پایتخت عراق، 69 شهید و بیش از 100 مجروح برجای گذاشت. گروه داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفت. این گروه تروریستی هفته گذشته در مناطق مختلف بغداد و حومه آن، دست به حملات تروریستی مشابهی زده و جان حدود 100 نفر را گرفته است.
روزنامه کیهان با انتخاب عنوان یک میلیون نفر بیکار شده اند دولت هنوز منتظر اجرای برجام است، نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه سال دولت فعلی یک میلیون نفر به سیل بیکاران کشور اضافه شده‌اند آن وقت دولت هنوز هم منتظر اجرای برجام است. محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره وضعیت کارگاه‌های تولیدی و صنعتی در کشور و همچنین چالش‌های پیش روی بخش اشتغال کشور، اظهار داشت: طبق گزارشاتی که از تمام استان‌ها به دست ما رسیده 15 هزار کارگاه و کارخانه به طور کامل تعطیل شده‌اند که این وضعیت در دولت فعلی رخ داده است. سلیمانی گفت: دولت هنوز هم منتظر اجرای برجام است و با وجود گذشت بیش از چهار ماه از آغاز اجرای آن هنوز رونقی که در کشور برای مردم ملموس باشد، نمی‌بینیم.
این روزنامه در ستون یادداشت روز عنوان «نوبهایی ها و نوکشمیری ها» را منتشر کرد و ستون خبر ویژه را به عنوان «پیگیری جنجال های سیاسی خط یکی از سران فتنه به افراطیون در مجلس» اختصاص داد.
«آیت الله هاشمی شاهرودی: فقه منهای ولایت فقیه هیچ ارزشی ندارد» از دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه کیهان است.
برچسب ها: اصلاحات ، روحانی ، اقتصاد ، رکود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: