کد خبر: ۷۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 14 May 2016
دولتی ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه بیان داشت: انشاالله که این جلسه مقدمه ای ارزشمند باشد برای حرکت خیلی سریعتر و مناسب تر مجموعه بانک تا نتیجه کار را به بهترین شکل لمس نمائیم.
جلسه هم اندیشی روسای شعب استان تهران و تبیین سیاست های اعتباری سال 95 با حضور دولتی مدیرعامل، پدرام رییس هیات مدیره، توکلی مدیر امور شعب استان ها، یونسی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، قربی رئیس اداره پشتیبانی و کودزری مدیرشعب استان تهران در محل سالن اجتماعات ادارات ستاد مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دولتی ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه بیان داشت: انشاالله که این جلسه مقدمه ای ارزشمند باشد برای حرکت خیلی سریعتر و مناسب تر مجموعه بانک تا نتیجه کار را به بهترین شکل لمس نمائیم.

وی با اشاره به تفاوت زیاد نرخ جذب منابع قرض الحسنه در تهران و سایر استان ها گفت: آمار ارزیابی عملکرد شعبه مستقل مرکزی و شعب استان تهران را به دلیل تفاوت در نرخ جذب منابع و همچنین پتانسیل های بالای موجود در این کلان شهر، از استان های دیگر متمایز نمودیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در خصوص وفاق و همدلی کارکنان اظهارداشت: حس همدلی خوبی در بانک ایجاد شده که موفقیت و پیشبرد مناسب اهداف آن نیز به نوعی مدیون همین همدلی می باشد.

وی تصریح کرد: هر موفقیتی نیازمند همدلی است و این پیوستگی می بایست در تمامی شعب به وضوح احساس شود و پرسنل صف و ستاد باید به نحو شایسته ای با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند.

سیامک دولتی ادامه داد: معمولاً همکار راضی باعث ایجاد رضایتمندی در مشتریان بانک می شود و تلاش می کند تا عملکردش را روز به روز بهینه تر نماید.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: رشد همدلی مسئولین و کارکنان در سال گذشته سبب شد تا حس احترام، علاقمندی و وفاداری به بانک افزایش پیدا کند و منابع آن به نحو مطلوبی افزایش یابد.

در ادامه جلسه رئیس هیات مدیره بانک نیز اظهارداشت: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک توجه ویژه ای به استان تهران دارند، عملکرد تعدادی از شعب استان در سطح کشور نمونه است و شعبی نیز داریم که همکاران باید به امور بازاریابی اهتمام ویژه ای داشته باشند و مشارکت در بازاریابی و جذب منابع، وظیفه کل همکاران بانک می باشد.

پدرام با اشاره به رشد 25 درصدی منابع استان تهران در سال گذشته افزود: هدف آرمانی در جذب منابع قرض الحسنه امسال برای استان تهران 44 درصد پیش بینی شده  که به حول قوه الهی و با تلاش همکاران محقق خواهد شد.

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: موفقیت در دستیابی به اهداف سال 95 نیازمند عزمی جمعی می باشد و انشااله که با همکاری، تعامل و استفاده از دست آورد و تجربه های شعب موفق استان تمامی شعبه های دیگر نیز به صورت یکپارچه رشد چشمگیری را داشته باشند.
در پایان جلسه، از روسای شعب برتر استان با اهدای لوح و تقدیم هدایا از سوی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تقدیر به عمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: