کد خبر: ۷۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 07 May 2016
هیات آلمانی اعلام کرد بانک های متوسط این کشور فعالیت های خود را در ایران آغاز کرده اند و این موضوع به تدریج زمینه را برای حضور سایر بانک های آلمانی و شرکت های بیمه ای در ایران فراهم می کند.
معاون وزیر نفت گفت: هیات آلمانی اعلام کرد بانک های متوسط این کشور فعالیت های خود را در ایران آغاز کرده اند و این موضوع به تدریج زمینه را برای حضور سایر بانک های آلمانی و شرکت های بیمه ای در ایران فراهم می کند.

رکن الدین جوادی درباره مهمترین محورهای مذاکره با «اوه بک میر»، معاون وزیر اقتصاد و انرژی آلمان گفت: شتاب بخشیدن به کارهای بانکی مهمترین محور مذاکره بوده است و از آنها خواسته شد با سرعت بیشتری مسائل بانکی و بیمه ای را حل کنند.

وی به علاقمندی شرکتهای آلمانی برای حضور در ایران، افزود: سرعت بانک های آلمانی نسبت به صنایع این کشور عقب است و از آنها خواسته شد سرعت بانکهایشان برای همکاری با ایران متناسب با صنایعشان باشد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر تسریع روابط بانکی، لازمه توسعه صنعتی و تجاری را مسائل مالی دانست، ادامه داد: آنها نیز این موضوع را درک کرده اند و امیدوارند ظرف یک ماه آینده بحث بیمه را در سقف ۵٫۵ میلیارد یورو حل کنند تا بتوانند همسو با توافق ها پوشش بیمه ای لازم را به صنایع و بانکهای خود برای تامین مالی، تجارت و سرمایه گذاری در ایران بدهند.

جوادی گفت: هیات آلمانی اعلام کرد بانک های متوسط آلمانی فعالیتهای خود را در ایران آغاز کرده اند و این موضوع به تدریج زمینه را برای حضور سایر بانکهای آلمانی در ایران فراهم می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: