کد خبر: ۶۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - 17 April 2016
فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در بررسی ها و ارزیابی عملکرد سال گذشته بانک، مثبت تلقی می شود و این امر کمک می کند تا تصمیم گیرندگان ارشد مجموعه با علاقه و همیت بیشتری مسائل پیش رو را پیگیری نمایند.
سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران طی دیداری در محل دفتر کار خود با سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور بیان داشت: با توجه به درون زا بودن خدمات و فعالیت های بانک قرض الحسنه مهرایران و عدم وابستگی آن به منابع و سرمایه های خارج از کشور، پتانسیل بالقوه ای برای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی در مجموعه بانک وجود دارد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دولتی در این دیدار ضمن تشریح خدمات و معرفی طرح های تسهیلاتی بانک اظهارداشت: فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در بررسی ها و ارزیابی عملکرد سال گذشته بانک، مثبت تلقی می شود و این امر کمک می کند تا تصمیم گیرندگان ارشد مجموعه با علاقه و همیت بیشتری مسائل پیش رو را پیگیری نمایند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران افزود: با اقدامات و تلاش های همکاران در رده های مختلف سازمانی، در سالی که منابع قرض الحسنه شبکه بانکی کشور با کاهش مواجه شد، موفق به جذب 30 درصدی منابع قرض الحسنه کشور شدیم.

وی با اشاره به جایگاه بانک در میان مردم عنوان کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران خواستگاه مردمی دارد و از بطن اعتقادات مردم برخواسته است که در صورت اطلاع رسانی بهتر از فضای حاکم بر آن با استقبال با شکوه هموطنان و خیرین عزیز روبرو خواهد شد.

دولتی ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های بانک اظهارداشت: این بانک در سال گذشته در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد، سازمان زندان ها و بهزیستی و همچنین در طرح های حمایت از بیماران خاص مانند طرح سفیران سلامت گامهای موثری را برداشته است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به پتانسیل های بالقوه این مجموعه برای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: توانمندسازی و تامین مایحتاج ضروری اقشار ضعیف و متوسط به منظور مقاوم سازی اقتصاد، نیازمند حمایت خیرین، ارگان ها و نهادهای خصوصی و دولتی می باشد تا با تجمیع منابع خرد و کلان بتوان خدمات متنوعی را در راستای ترویج سنت قرض الحسنه در جامعه اعطا نمود.

سید اسدالله جولایی نیز ضمن ارائه اقدامات صورت گرفته، بیان داشت: ستاد دیه کشور با برپایی کمیته‌های راهبردي و پژوهشی  با ماهیتی مردمی در کاهش حداکثری مددجویان خود گام‌های خوبی برداشته است.

وی افزود: در کاهش جمعیت کیفری هرچند اقدامات قانونی خوبی انجام شده است اما موضوع آگاهی‌بخشی همچنان باید اولویت اصلی ما باشد.

مدیرعامل ستاد دیه با اشاره به معضلات بیکاری در برخی از شهرستان ها و روستاهای کشور اظهار داشت: در روستاهای کشور ما انسانهای مستعد بسیاری وجود دارند که با استفاده از خدمات و طرح های حمایتی بانک قرض الحسنه مهرایران می توان در راستای اشتغالزایی و تشویق مردم به سرمایه گذاری در روستاهای مستعد نقش موثری را ایفا نمایند.

وی اضافه کرد: امروزه جوانان زیادی در حوزه کشاورزی فارغ التحصیل شده اند و باید زمینه اشتغال را برای آنان از طریق آسان سازی در کار، تشویق به فعالیت های تخصصی و تسریع در پرداخت تسهیلات فراهم کرد.

جولایی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و حمایت های بانک قرض الحسنه مهرایران افزود: ستاد دیه و مجمع خیرین سلامت درکشور از جایگاه ویژه ای برخوردارند و تقویت همکاری ها با بانک قرض الحسنه مهرایران میتواند در تجمیع منابع خرد خیرین و تخصیص آن به نیازمندان جامعه کمک نماید.
وی تصریح کرد: برنامه هایی نیز در این زمینه در دست تهیه و بررسی های کارشناسی می باشد که امیدواریم آنها را با کمک خیرین به سرانجام مطلوبی برسانیم.

شایان ذکر است؛ در این نشست صمیمی که در محل دفتر کار مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران برگزار شد، پرتو افکنان عضو هیات مدیره، توکلی مدیر امور شعب استان ها، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی و اخوان رئیس اداره اعتبارات حضور داشتند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: