کد خبر: ۶۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - 13 April 2016
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه اکثر سرمایه گذاری‌ها در بندر چابهار با نگرش توسعه انجام می‌شود.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: سیاوش رضوانی افزود: بندر چابهار در آینده نزدیک به سمت بنادر نسل سوم و ایده آل پیش می‌رود و اکثر سرمایه گذاری‌ها شامل ساخت انبارهای تخصصی، بکارگیری تجهیزات مدرن، دانش و مهارت‌های مدیریتی، شبکه‌های گسترده، جرثقیل‌های تخصصی، وجود صنایع سبک، شرکت‌های لجستیکی در محوطه بندری و پتروشیمی است. همه این سرمایه گذاری‌ها برای جذب سهم بیشتر حمل و نقل کالا در این بندر است.

وی بیان کرد: بندر چابهار به عنوان یک بندر مهم استراتژیک با در اختیار داشتن پتانسیل‌های لازم و برخورداری از ظرفیتهای مطلوب باید در پی جذب سهم بیشتر از حمل و نقل منطقه باشد. در نیمه دوم امسال، تجهیزات مکنده و کشنده وارد بندر خواهد شد.

مدیرکل بنادرو دریانوردی استان بیان کرد: در سال 95 گردشگری دریایی و نظارت بر ساخت و ساز سواحل از اولویت های مهم این اداره کل است. نظارت بر سواحل باعث تثبیت جایگاه سازمانی می‌شود و این نگاه با حمایت استاندار و سازمان و بنادر و دریانوردی به عنوان نهاد حاکمیتی صورت می‌گیرد.

 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: