کد خبر: ۶۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - 10 April 2016
رئیس اداره منابع آب گناوه گفت: با هماهنگی مراجع قضایی با اقدام یك دریاخوار در یكی از روستاهای ساحلی این شهرستان برخورد شد.
 رئیس اداره منابع آب گناوه گفت: با هماهنگی مراجع قضایی با اقدام یك دریاخوار در یكی از روستاهای ساحلی این شهرستان برخورد شد.

نعمت الله نجاتی روز یكشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: با كسب گزارش یك تخلف در محل حاضر و مشاهده شد كه فرد متخلف درشب با ریختن خاك و سنگ اقدام به احداث خاكریز به مساحت 4چهارهزار مترمربع در حریم دریا كرده و قصد تصرف و به مالكیت در آوردن آن را دارد.

وی گفت: تخریب این خاكریز پس از اخذ حكم قضایی و سیر مراحل قانونی با حضور دادستان و فرمانده پاسگاه قلعه حیدر درمحل انجام و به وضع سابق برگردانده شد.

رئیس اداره منابع آب گناوه بیان كرد: مدت زمان شناسایی، اقامه دعوی و دستور قضایی و تخریب این خاكریز تنها شش ساعت طول كشید كه این زمان كوتاه برای رسیدگی به یك پرونده قضایی در چنین مواردی در كشور تاكنون وجود نداشته است.

وی یادآورشد: متخلف نیز در مدت زمان یادشده شناسایی شده است.
نجاتی با قدردانی از همكاری و تعامل دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در این زمینه ، از مردم خواست با مشاهده هر گونه تصرف اراضی ملی و ساحلی در هر ساعت از شبانه روز موضوع را به این اداره اطلاع دهند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: