کد خبر: ۶۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - 09 April 2016
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: 700 واحد مسکن مهر شهر جدید اندیشه باقی مانده که تا پایان نیمه اول سال جاری تکمیل می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: 700 واحد مسکن مهر شهر جدید اندیشه باقی مانده که تا پایان نیمه اول سال جاری تکمیل می‌شود.

محمد آئینی در گفت‌وگو  ایسنا اظهار کرد: 2300 واحد مسکن مهر شهر جدید اندیشه در دهه فجر سال 94 افتتاح شد و 700 واحد باقی مانده در نیمه اول سال 95 تکمیل می‌شود.

وی افزود: در تمامی واحدها خدمات زیربنایی ارایه شده و مشکلی از نظر تامین گاز، آب، برق و تلفن وجود ندارد. مساله‌ی اصلی مربوط به آورده مقتضایان است که امیدواریم به موقع تامین شود.

آئینی در خصوص پروژه مسکن مهر اندیشه که جزء آخرین پروژه‌های مسکن مهر بوده و در پایان دولت دهم آغاز شده است، تصریح کرد: حدود ۶۵ درصد پیشرفت این پروژه‌ها در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و علاوه بر پروژه‌های خودمالکی به میزان ۷۱۷ مالک، ۹ پروژه دیگر را با تعداد ۲۳۰۰ واحد با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رساندیم و تنها ۲ پروژه دیگر باقی مانده است که هرکدام پیشرفت ۹۰ درصدی و ۷۰ درصدی دارند و در صورت تأمین آورده‌های متقاضیان و همکاری آنها، این پروژه‌ها در هفته دولت سال ۹۵ به بهره‌برداری خواهد رسید و انشاءالله پرونده مسکن مهر اندیشه بسته خواهدشد همچنین برای این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این شرکت، تکمیل و افتتاح مسجد امام سجاد (ع) در فاز ۴ اندیشه در کنار پروژه مسکن مهر ۴۸۰ واحدی است که با زیربنای ۹۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد احداث شد و همچنین ساخت و افتتاح ساختمان اداره آبفای اندیشه نیز با زیربنای ۱۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال انجام شد.

وی یکی دیگر از برنامه‌ها که امید می‌رود در سال جاری به نتیجه برسد را ساخت پروژه اداره امور برق اندیشه دانست و گفت: این پروژه نیز در سازه‌ای با زیربنای ۲ هزار و ۱۹۵ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی هم‌اینک در حال اجراست که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آئینی اظهار کرد: شهر اندیشه در برخی موارد با خروجی و ورودی‌های خود، با مشکل روبه‌رو بوده است که در راستای بهبود این موقعیت، طراحی و شیوه اجرایی ورودی و خروجی فاز ۴ اندیشه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال که جهت تملک اراضی مورد استفاده آن در دستور کار خود قرار داده‌ایم که به سرانجام رسیدن این پروژه می‌تواند گشایشی در بن‌بست بودن شهر جدید اندیشه از قسمت شرقی این شهر داشته باشیم که تاکنون پیشرفت فیزیکی در حد ۲۵ درصد را شاهد است که امیدواریم در هفته دولت سال ۹۵ به اتمام برسد، البته هم‌اینک خروجی شهر اندیشه به سمت شهریار اجرایی و آسفالت شده و شهروندان می‌توانند از آن بهره ببرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: