کد خبر: ۶۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - 18 March 2016
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : هم اکنون تردد در مسیر کرج به چالوس با توجه آغاز تعطیلات نوروزی سنگین است.
 رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت : هم اکنون تردد در مسیر کرج به چالوس با توجه آغاز تعطیلات نوروزی سنگین است.

رضا کاوه پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به افزایش تعداد خودروهای در حال تردد در این مسیر ، شاهد ترافیک سنگین هستیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در جاده کندوان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است ، گفت : تردد خودروها در این محور به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن تجهیزات کامل، با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.
وی همچنین از آمادگی کامل تمامی نیروهای راهداری در این محور کوهستانی خبر داد و گفت که در صورت نیاز نیروهای راهداری وارد عمل می شوند.

بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه ، در حال حاضر وضعیت آب و هوایی این منطقه نیمه ابری و درجه حرارت نیز چهار درجه زیر صفر ، سرعت باد هفت کیلومتر بر ساعت و نم نسبی منطقه 93 درصد است .

هواشناسی مازندران هم پیش بینی کرده است که ناپایداری های جوی تا روز شنبه در استان ادامه یابد ولی روز یکشنبه شهروندان و گردشگران مازندران شاهد هوای صاف و آفتابی خواهند بود.

استان مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر جاده دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن محور اصلی است و از این مسافت 600 کیلومتر گردنه و سخت گذر است.

زمستان سال جاری 33 گروه راهداری با 250 دستگاه ماشین آلات به همراه 331 راهدار به گردنه ها و مناطق برفگیر این استان اعزام شدند و همچنان در آن مناطق مستقرند . 
راهداری مازندران طرح نوروزی راهداری را هم از 25 اسفند در چهار محور کندوان، سوادکوه، کیاسر و هراز به اجرا گذاشته است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: