کد خبر: ۶۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - 14 March 2016
اعضای تیم بوکس ایران که به نمایندگی از کشورمان در مسابقان جاده ابریشم جمهوری آذربایجان شرکت کرده بودند، با سفیر ایران در جمهوری آذربایجان دیدار کردند.

اعضای تیم بوکس ایران که به نمایندگی از کشورمان در مسابقان جاده ابریشم جمهوری آذربایجان شرکت کرده بودند، با سفیر ایران در جمهوری آذربایجان دیدار کردند.

در این دیدار که در محل رایزنی فرهنگی سفارت برگزار شد، محسن پاک آیین سفیر کشورمان کسب مقام سومی در این دوره از مسابقات را به سرپرست، کادر فنی و اعضای تیم بوکس تبریک گفت.

وی با تقدیر از مسعود عبدالهی نماینده وزن 69 کیلوگرم تیم بوکس که از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس امتناع کرده بود گفت: شما با این اقدام خود مدال ایمان و اعتقاد گرفتید و در زمره کسانی که برای آزادی قبله اول مسلمین مبارزه می کنند، درآمدید.

پاک آیین همچنین از کادر داوران ایرانی که از داوری مسابقاتی که یک طرف آن بوکسور رژیم اشغالگر بود، خودداری کرده بودند نیز قدردانی کرد و گفت: اقدامات انقلابی ایران در عرصه ورزش موجب انزوای رژیم صهیونیستی شده است.

در آغاز این دیدارکه با حضور ابراهیمی رایزن فرهنگی کشورمان برگزار می شد، عیسی گل محمدی سرپرست تیم با ارائه گزارشی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و سه برنز و با اختلاف یک امتیاز بر سکوی سوم ایستادیم و اگر با ناداوری مواجه نمی شدیم حتی می توانستیم مقام نخست را کسب کنیم.

همچنین در این رقابت ها، رضا مرادخانی نماینده وزن 91 کیلوگرم ایران به مدال طلا دست یافت و حمیدرضا کلانتری در وزن 60 کیلوگرم و میثم استاک در به اضافه91 کیلوگرم به مدال نقره و هادی ماکوئی، جواد زهره وند و محمد ستارپور به مدال برنز دست یافتند. در این مسابقات تیم هایی از ایران، اوکراین، گرجستان، جمهوری آذربایجان و روسیه حضور داشتند و در نهایت نماینده آذربایجان به مقام قهرمانی و نماینده اوکراین در جایگاه دوم قرار گرفت./ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: