کد خبر: ۶۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - 12 March 2016
احمدی نژاد شاید فرد زیرکی است که پس از مدت ها سکوت اکنون که شاهد اختلافات میان اصولگرایان که ناشی از باخت در انتخابات اسفندماه است زمینه بازگشت را فراهم می بیند و یاران او برای آماده سازی این حضور مجدد عزم خود را جزم کرده اند.
روزنامه آرمان در شماره شنبه 22 اسفند در تشریح تیتر یک، نوشت: احمدی نژاد شاید فرد زیرکی است که پس از مدت ها سکوت اکنون که شاهد اختلافات میان اصولگرایان که ناشی از باخت در انتخابات اسفندماه است زمینه بازگشت را فراهم می بیند و یاران او برای آماده سازی این حضور مجدد عزم خود را جزم کرده اند.

این روزنامه با اشاره به عنوان بازداشت 3متهم درباره پرونده دکل نفتی، آورد: موضوع گم شدن دکل 78 میلیون دلاری فورچونا پس از آن به طور رسمی رسانه ای شد که علی لاریجانی رئیس مجلس در نامه ای به رئیس کمیسیون انرژی مجلس دستور بررسی موضوع مفقود شدن دکل نفتی متعلق به ایران را داد. پس از گذشت چند ماه از رسانه ای شدن این پرونده خبر می رسد با حکم بازپرس دادسرای ویژه مفاسد اقتصادی، محمد محسن مهاجرانی بازداشت شد که با تودیع وثیقه آزاد شده است اما دیروز تسنیم نوشت که وکیل مدافع محسن مهاجرانی می گوید غیر از موکلش که با قید وثیقه آزاد است، هم اکنون سه نفر در ارتباط با پرونده دکل نفتی در بازداشت به سر می برند.

مردم خوش درخشیدند حالا نوبت مسئولان است، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر از قول مقام معظم رهبری می خوانیم: افرادی که صلاحیت آنها احراز نمی شود، ممکن است بطور طبیعی ناراحت شوند اما نباید شورای نگهبان را تخریب کنند بلکه باید اعتراض خود را از روشهای قانونی پیگیری کنند. مقام معظم رهبری بعد از تبیین ویژگی ها و پیام های انتخابات هفتم اسفند، خاطرنشان کردند: مردم با حضور در صحنه، وظیفه خود را انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است که به وظایف خود عمل کنند.

این روزنامه با انتخاب عنوان دولت قبل میراث بدی برجای گذاشت، به نقل از آیت الله مکارم شیرازی می نویسد: ما نمی خواهیم کسی را متهم کنیم، اما میراث بد اقتصادی از دولت گذشته به ارث رسیده است که یکی از آنها دادن یارانه به 70 میلیون نفر است که دولت را بسیار گرفتار کرده و ما از ابتدا مخالف آن بودیم. این مرجع تقلید با بیان اینکه فقط یک سوم جمعیت کشور نیازمند دریافت یارانه بوده و دو سوم از بودجه یارانه ها می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کند، گفت: مجلس آینده باید برای برطرف کردن این معضل عزم جدی داشته باشد و از جر و بحث های سیاسی که مسائل اقتصادی را به حاشیه می راند، به شدت دوری کند.

روزنامه آرمان با درج عنوان خشکاندن درختان با گازوئیل، نوشت: در روزهای پایانی سال همزمان با جان گرفتن دوباره طبیعت به دلیل همزمانی این ایام با هفته منابع طبیعی مراسم مختلفی برای پاسداشت حفظ درختان و درختکاری برگزار می شود. در سال های اخیر هنرمندان نیز شرکت فعالانه ای در این مراسم داشته اند. در مراسمی که امسال با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین اهالی فرهنگ وهنر برگزار شد، شاهد بیان درد دل های هنرمندان معروف در رابطه با تخریب محیط زیست بودیم. در همین مراسم بود که یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون عنوان کرد: باغ ها را با ریختن گازوئیل خشک کردند. علی معلم در این مراسم به عنوان نماینده منتخب هنرمندان روی سن رفت و گفت: بسیاری از باغ هایی که در اطراف محل زندگی من بودند را با ریختن گازوئیل در طی سال ها از بین بردند تا به جای آن مجتمع های مسکونی بسازند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «سید حسن خمینی: آخرین وصیت حاج احمد خمینی» و «آیت الله موسوی بجنوردی: امانتداری سید احمدآقا قابل کتمان نیست» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «بازگشت اصولگرایان به احمدی نژاد» و «درباره ایده پارلمان در سایه»را به ترتیب به قلم علی محمد نمازی و محمود میر لوحی انتشار داد و در ستون سرمقاله عنوان «نشانه های آشکار انتخابات» نوشته سید جلال ساداتیان را به چاپ رساند.
این روزنامه «سالنامه آرمان» را نیز در آستانه سال نو منتشر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: