کد خبر: ۶۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - 12 March 2016
دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی و اقتدار نیروی دریایی سپاه در منطقه گفت: دشمن هم اکنون در خلیج فارس موضع دفاعی و انفعال دارد.
 دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانمندی و اقتدار نیروی دریایی سپاه در منطقه گفت: دشمن هم اکنون در خلیج فارس موضع دفاعی و انفعال دارد.

به گزارش ایرنا، علی فدوی شامگاه جمعه در یادواره یکصد شهید پایگاه بسیج مرحوم آیت الله میرسید علی یثربی کاشان اظهار کرد: آمریکا با توجه به محاسباتش مطمئن شده که اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، متضرر خواهد شد.

وی با اشاره به رشادت های اخیر دریادلان سپاه در به اسارت درآوردن تفنگداران دریایی آمریکا اظهار کرد: این چهارمین باری بود که نیروهای آمریکایی و انگلیسی توسط نیروهای سپاه به اسارت درآمده اند. 

دریادار فدوی افزود: خداوند سبحان در این عملیات دریادلان به یاری ما آمد و با غافلگیر کردن تفنگداران توانستیم ابهت پوشالی آمریکا را بشکنیم.
به گفته وی اقدامات بازدارنده جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به قدری افزایش یافته است که آمریکا حتی فکر حمله به ما را در ذهنش تداعی نمی کند که این مهم از برکت خون شهدا و اراده خداوند متعال است.
دریادار فدوی یادآور شد: هنگامی که دوران هشت سال دفاع مقدس تمام شد، جنگ دشمنان و آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران روز به روز شدت یافته است، اگرچه جنگ آمریکا علیه ایران جلوه بیرونی نداشت، اما بطور عملی همچنان برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا وقتی به این نتیجه رسید که نمی تواند بطور مستقیم اقدامی علیه انقلاب اسلامی ایران انجام دهد، به تدریج با حزب الله لبنان مخالفتش را اعلام کرد تا با زدن شاخ و برگ های انقلاب اسلامی بتواند ضربه بزند.

دریادار فدوی با بیان اینکه آمریکا در هیچکدام از اقدامات خود برای جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی موفق نبوده است، گفت: آمریکا پنج سال در سوریه تلاش کرد اما نتوانست هیچ موفقیتی کسب کند و اعلام کرد که چون ایران از سوریه حمایت می کند، موفق نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا درس جلوه های ایثار و شهادت را به ما آموختند تا با فهم و بصیرت افزایی به تکلیف مان عمل کنیم.
دریادار فدوی تاکید کرد: شهدا صرفا مربوط به دوران هشت سال دفاع مقدس نیستند بلکه بصیرت ویژه ای را بر مردم ما حاکم کردند تا پس از جنگ تحمیلی نیز در تمام جغرافیای جهان به سرانجام برسانیم.

شهرستان کاشان بیش از یکهزار و 700 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: