کد خبر: ۶۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 09 March 2016
محموله مخدر صنعتی قرص ترامادول به ارزش 13 هزار میلیارد ریال که به عنوان محموله پتو بارگیری شده بود، به دست وزارت اطلاعات کشف و ضبط شد.
 روزنامه جوان در شماره چهارشنبه 19 اسفند در تشریح تیتر یک، نوشت: محموله مخدر صنعتی قرص ترامادول به ارزش 13 هزار میلیارد ریال که به عنوان محموله پتو بارگیری شده بود، به دست وزارت اطلاعات کشف و ضبط شد.

این روزنامه با بررسی عنوان فساد و رانت مدیران دولت نفسم را برید، آورد: در حالی که بیش از 17 بند از24 بند سیاست های اقتصاد مقاومتی به نوعی با اجرای سیاست های اصل 44 و خصوصی سازی محقق می شود و همواره تمام اقتصاددانان و دولتمردان رده بالا بر ضرورت این مهم تأکید دارند، اما کارنامه موجود خصوصی سازی کارنامه ای قابل قبول نیست... به گزارش «جوان»، وزیر اقتصاد در حاشیه آخرین جلسه شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت در سال جاری با اشاره به مخالفت مدیران دولتی و مدیران وزارتخانه ها با واگذاری شرکت های دولتی گفت: «وزیر اقتصاد قدرت مانور ندارد. در این دو سال گذشته نفس مرا بریدند و هر زمان می خواهیم شرکتی را واگذار کنیم، مانع آن می شوند.» 

روزنامه جوان با درج عنوان تهاجم به جنگل ها و باغ ها خلاف مصلحت است، نوشت: رهبر انقلاب اسلامی تهاجم به جنگل ها و باغ ها را خلاف مصلحت دانستند و تأکید کردند: بیم آن می رود که برخی از این گونه های اصیل از بین بروند، بنابراین وظیفه همه حراست و حفاظت از فضای سبز است. به گزارش «جوان» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری در هفته منابع طبیعی، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر دیروز یک اصله نهال، غرس کردند. 

مراقبت از هویت ولایت فقیه حساس ترین وظیفه خبرگان است دیگر عنوان این روزنامه است در تشریح آن می خوانیم: رئیس مجلس خبرگان رهبری، یکی از حساس ترین وظایف این نهاد را مراقبت از تغییر مسئله هویت ولایت فقیه (یعنی همان ولایت فقیه که حضرت امام طراح آن بودند) عنوان کرد. آیت الله محمد یزدی که روز گذشته در نوزدهمین و آخرین اجلاسیه دور چهارم مجلس خبرگان رهبری سخن می گفت، ابتدا به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: من به همه کسانی که رأی آوردند و موفق شدند در دور پنجم نیز در مجلس خبرگان رهبری باشند تبریک می گویم و ان شاءالله که به وظایف قانونی و شرعی خود عمل کنند.

این روزنامه با انتشار عنوان خاک صحنه پهلوان خود را شناخت، آورد: پرویز پرستویی در مراسم نکوداشت چهار دهه فعالیت هنری اش با گلایه از «سیمرغ مصلحتی» خواندن جایزه اش از سوی برخی افراد، گفت ما همدیگر را بی ارزش می کنیم. تلاش های یکدیگر را به استهزا می گیریم، مخصوصاً اگر تریبون دست مان بدهند! سید نظام الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس در ابتدای این مراسم که روز گذشته با عنوان «ستاره شرقی» و به منظور نکوداشت چهار دهه فعالیت هنری پرویز پرستویی و به همت این رسانه برگزار شد، پس از اشاره به اینکه ما اینجا جمع شده ایم تا بیش از چهار دهه فعالیت پرویز پرستویی را ارج بنهیم، اظهار داشت: امروز اینجا محفل پرفروغ ستاره های سینمای ایران است. چهره هنری، سینمایی و تلویزیونی و همه کسانی که هنرش را دیده اند می توانند اذعان کنند که یکی از هنری ترین و مردمی ترین هنرمندان کشورمان است.

«موشک های بالستیک ایران از سیلوها بیرون زدند» دیگر عنوان صفحه نخست روزنامه جوان است.
این روزنامه در ستون یادداشت عنوان های «هراس دشمنان از غرش موشک های سپاه» به قلم دکتر یدالله جوانی و « دلیل خشم سعودی ها از حزب الله» به قلم محمد بابایی را منتشر کرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: