کد خبر: ۶۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 09 March 2016
با اعدام مشکلی حل نمی شود،همه باید برای بازگرداندن 2 میلیارد و 700 میلیون دلار پول بکوشند، شورای عالی امنیت ملی در اولین جلسه «ممنوع التصویری» رئیس دولت اصلاحات را بررسی می کند بیش از 530 هزار میلیارد تومان در سال 95 رشد سرمایه گذاری خواهیم داشت در سال جاری 100 درصد اعتبارات صدا و سیما پرداخت شده است.
روزنامه ایران روز چهارشنبه تیتر نخست خود را به خبری با عنوان « موضع دولت درباره حکم زنجانی/ بازگشت پول مهم تر از اعدام » اختصاص داد.

ایران در بخشی از این خبر آورده است : با اعدام مشکلی حل نمی شود،همه باید برای بازگرداندن 2 میلیارد و 700 میلیون دلار پول بکوشند، شورای عالی امنیت ملی در اولین جلسه «ممنوع التصویری» رئیس دولت اصلاحات را بررسی می کند بیش از 530 هزار میلیارد تومان در سال 95 رشد سرمایه گذاری خواهیم داشت در سال جاری 100 درصد اعتبارات صدا و سیما پرداخت شده است.

ایران عکس نخست خود را به تصویری از رهبر معظم انقلاب که در حال غرس نهال درخت که در حاشیه آن آمده، رهبر معظم انقلاب در هفته منابع طبیعی/ حراست از فضای سبز وظیفه مردم و مسئولان است اختصاص داد.

یادداشت اول روزنامه ایران به قلم معصومه ابتکار با موضوع « امیدها به نقش مجلس دهم در عرصه محیط زیست» نقش مجلس دهم برای حفظ محیط زیست را مورد بررسی قرار داده است.
در بخشی از این یادداشت می خوانیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیروز در حالی با «لایحه ارزیابی زیست محیطی» مخالفت کردند که پیش از رأی گیری، رئیس مجلس شورای اسلامی، اصل این لایحه را بر اساس سیاست های ابلاغی رهبری عنوان کرده و از نمایندگان خواسته بود تا به این لایحه رأی دهند.

حتی برخی اعضای فراکسیون محیط زیست هم که انتظار می رفت به دفاع از لایحه مهم ارزیابی زیست محیطی بپردازند در کمال شگفتی با آن به مخالفت برخاسته تا به اتفاق آرا این لایحه رد شود.

یادداشت دوم روزنامه ایران به قلم دکتر محمد مهدی مظاهری استاد دانشگاه با موضوع « سیاست ترکیه؛ برون رفت از بحران با کمک ایران» سفر داوود اوغلو و روابط ایران و ترکیه را مورد بررسی قرار می دهد.

در بخشی از این یادداشت می خوانیم: سفر داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه به ایران در آخرین روزهای زمستان 1394، در حالی صورت می گیرد که مدت هاست فضایی سرد بر روابط خارجی دو کشور حاکم شده است.

نقطه ثقل تنش هم چیزی نیست جز اختلاف نظر دو کشور در رابطه با بحران سوریه؛ در حالی که جمهوری اسلامی ایران معتقد است سرنوشت حکومت اسد در سوریه باید به دست مردم آن تعیین شود، ترکیه بر ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه، کناره گیری اسد و روی کار آمدن مخالفان وی تأکید دارد.

موضعی که به زعم مقامات ایران سبب تقویت تروریسم و خصوصاً داعش در منطقه شده است. از سوی دیگر ترکیه مدتی است که هم راستا با عربستان بر طبل ایران هراسی در منطقه می کوبد و می کوشد چهره ای مخدوش از جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارد.

« دفتر رئیس جمهوری در پیامی اعلام کرد/قدردانی از استقبال گسترده مردم یزد از روحانی
برگزاری رزمایش موشکی «اقتدار ولایت»،شل بدهی 2 میلیارد دلاری به ایران را پرداخت کرد
744 ال سی در دو هفته اخیر افتتاح شد،ایندیپندنت منتشر کرد/گزارش تکان دهنده از ارتش سازی داعش از کودکان» از اخبار مهم این روزنامه است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: