کد خبر: ۶۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 07 March 2016
مدیرعامل برج میلاد هرگونه انحصار از سوی تهیه‌کنندگان کنسرت‌های موسیقی در برج میلاد را تکذیب کرد.
مدیرعامل برج میلاد هرگونه انحصار از سوی تهیه‌کنندگان کنسرت‌های موسیقی در برج میلاد را تکذیب کرد.

به گزارش  تسنیم، نشست خبری ویژه برنامه نوروزی برج میلاد ظهر امروز دوشنبه 17 اسفند 1394 در برج میلاد برگزار شد.

در این نشست علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد توضیحاتی درباره برنامه نوروزگار ارائه داد و بخش‌های مختلف این برنامه را معرفی کرد.

شریفی در توضیح بخش کنسرت‌های نوروزی گفت: ویژه‌برنامه نوروزگار که از دوم تا دوازدهم فروردین در مجموعه برج میلاد برگزار می‌شود، بخش‌های ویژه موسیقی دارد که اجرای 5 موسیقی پاپ از جمله این برنامه‌هاست. همچنین گروه‌هایی از موسیقی اقوام در روزهای مختلف برنامه‌هایی را برای بازدیدکنندگان اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته امکان برگزاری کنسرت در ایام نوروز فراهم نبود اما امسال 4 یا 5 شب کنسرت‌هایی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کنیم تا علاقه‌مندان بتوانند از این کنسرت‌ها دیدن کنند.

مدیرعامل برج میلاد درباره بخش ویژه کوچه‌نوازان گفت: در سطح شهر برخی از کودکان کار مشغول نوازندگی و کسب درآمد از این راه هستند. ما برخی از این کودکان را شناسایی و از آنان دعوت کرده‌ایم تا در ایام نوروزگار اجراهایی در برج میلاد داشته باشند. این کودکان برخی از قطعه‌هایی که مورد تایید باشد را اجرا می‌کنند. قرار است اجراهای کوچه‌نوازان پیش از برگزاری کنسرت‌های اصلی برگزار شود.

شریفی در بخش دیگری از این نشست درباره محدودیت‌های برج میلاد برای کنسرت‌های پاپ گفت: ما مشکلی با موسیقی نداریم. مخالف نوع و رشته خاصی از موسیقی هم نیستیم. نبود کنسرت‌های پاپ در مرکز همایش‌های برج میلاد از سال آخر مدیریت آقای هوشیار در برج میلاد آغاز شد و تا امروز هم ادامه دارد. سالن مرکز همایش‌های برج میلاد سالانه با انتظارات و درخواست‌های بسیاری برای برگزاری برنامه‌های مختلف روبه‌رو است، برای مثال در سال 94 ما میزبان 6 کنگره بین‌المللی بوده‌ایم. با این اوصاف وقت خالی برای اجرای کنسرت به اندازه کافی وجود نداشته و هر زمان که این فرصت دست داده کنسرت‌هایی را در برج میلاد برگزار کرده‌ایم.

وی درباره اجرای کنسرت‌های پاپ در سال 95 تاکید کرد: در حال حاضر برای اجرای کنسرت‌های پاپ در سال 95 تصمیمی نگرفته‌ایم، در سال 94 هم اجرایی به آن صورت نداشتیم.

مدیرعامل برج میلاد درباره برگزاری کنسرت‌های پاپ در برنامه نوروزگار گفت: این کنسرت‌ها را ما برگزار نمی‌کنیم و  براساس تقاضای شرکت‌های کنسرت‌گذار این اجراها به صحنه می‌روند. در حال حاضر نیز اجرای مازیار فلاحی و گروه دنگ شو در قالب برنامه‌نورزگار قطعی شده است.

شریفی درباره اجاره بهای سالن مرکز همایش‌های برج میلاد در سال 95 گفت: هنوز اجاره‌بهای این سالن در سال 95 مشخص نشده اما به طور معمول این هزینه با 10 تا 20 درصد افزایش همراه خواهد بود. همچنین اجاره بهای سالن همایش‌های برج میلاد در سال 94 برای یک شب حدود 25 میلیون تومان بود که البته این رقم در مواقع گوناگون با تغییراتی همراه بوده است.

وی در پایان صحبت‌هایش درباره برگزاری کنسرت‌های موسیقی در برج میلاد و بحث انحصار برخی از تهیه‌کنندگان گفت: در برج میلاد انحصار نداریم. سیاست‌های ما به گونه‌ای نیست که به سمت انحصار در برج میلاد برویم. سال 94 کنسرت‌های بسیاری در برج میلاد برگزار شد و من موضوع انحصار در برج میلاد را کاملا تکذیب می‌کنم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: