کد خبر: ۶۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 05 March 2016
روزنامه کیهان تیتر نخست خود را به مسائل مطرح شده درباره استفاده از سوئیفت پس از برجام اختصاص داده است.
در گزارش روز شنبه روزنامه کیهان اشاره شده با وجود آن که اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و برخی از دولتمردان از برقراری سوئیفت در اولین روز اجرای برجام خبر داده بودند، تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است، نکته قابل تامل اینجا است که گروه تروریستی داعش با این شبکه ارتباط دارد و کشورهای غربی اقدامی در خصوص قطع این ارتباط انجام نداده اند!

در بخش دیگری از این روزنامه به پیام مقام معظم رهبری در پی ارتحال آیت الله طبسی اشاره شده است. 

در یادداشت روز کیهان که به قلم محمد صرفی نوشته شد، آمده است: درباره انتخابات هفتم اسفند، سخن بسیار است. یکی از مهم ترین و پر بحث ترین مباحث در این زمینه، تعیین پیروز میدان انتخابات است. فارغ از جناح بندی ها، درصدها، گرایش ها و... پیروزی مطلق و اصلی این انتخابات را - با حد نصاب مشارکت بیش از 60 درصد- باید متعلق به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

عکس نخست این روزنامه نیز به آزادساری غرب سامرا از دست داعش اشاره دارد. در مطلب مربوط به این عکس آمده نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق با آزادسازی کامل «جزیره سامرا» از اشغال تکفیری های داعش آن هم ظرف فقط 3 روز، امنیت را به طور کامل به استان «صلاح الدین» برگرداندند.

تعجب نکنید اگر شنیدید نتانیاهو رئیس اتحادیه عرب شده است، 2 میلیون و 300 هزارتومان قسط ماهیانه وام مسکن!، غرب سامرا آزاد شد امنیت به استان صلاح الدین بازگشت، امروز وظیفه همه مسئولان پرهیز از حاشیه ها و رسیدگی به امور مردم است و آنچه باید درباره انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم بدانیم از دیگر تیترهای این روزنامه است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: