کد خبر: ۶۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 01 March 2016
یک مدرس فلسفه عالی و عرفان در حوزه علمیه قم گفت: منتخبان ملت باید بدانند هر چه که بود تمام شد و اکنون تمام نمایندگان باید دست به دست هم بدهند برای ساختن ایرانی آباد و این مهم جز با همدلی و همزبانی میسر نمی‌شود.
یک مدرس فلسفه عالی و عرفان در حوزه علمیه قم گفت: منتخبان ملت باید بدانند هر چه که بود تمام شد و اکنون تمام نمایندگان باید دست به دست هم بدهند برای ساختن ایرانی آباد و این مهم جز با همدلی و همزبانی میسر نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام دلیر در گفت‌وگو با  (ایسنا)، اظهار کرد: نمایندگان مجلس قبل از اینکه به حزب، دسته و یا گروهی وابسته باشند متعلق به ایران و ملت هستند. در این مسیر آنهایی که رأی آورده‌اند نباید مغرور شوند و آنهایی هم که رأی نیاورده‌اند نباید مایوس شوند، همگی باید با انرژی و به دور از هر بداخلاقی اهداف خود را با ملت یکی کنند. چرا که ما هرگز از بد اخلاقی‌ها سودی نبرده و نمی‌بریم.

این مدرس فلسفه عالی و عرفان در حوزه علمیه قم تاکید کرد: توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و معیشت مردم همه در گرو این است که یک برنامه‌ریزی اساسی داشته باشیم.

دلیر ادامه داد: اکنون رقابت‌ها با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایی که بود تمام شده و مردم هم در صحنه حاضر شدند و حماسه آفریدند اما نباید فراموش کنیم که بازخوانی‌ها هنوز تمام نشده است چرا که ما در تبلیغات برخی از کاندیداها در شهرستان‌ها می‌دیدیم که یکسری از کاندیداها بحث‌هایی را مطرح می‌کردند که هرگز با اصول اسلام و کشور سازگار نبود و با همت نمایندگان باید قانونی تصویب شود که دیگر در عرصه تبلیغات هم شامل اینگونه موارد نباشیم.

وی گفت:‌ آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد باید به صورت جدی بررسی شود و در این راستا کارشناسان اخلاق می‌توانند راهگشا باشند، نمایندگان باید با تصویب قانون صحیح کاری کنند که در انتخابات بعدی که داریم مثل ریاست جمهوری و یا هر کدام از انتخاب‌های دیگر شاهد هیچ کاستی چه در تایید صلاحیت‌ها و چه در تبلیغات نباشیم که اگر این مشکلات رفع نشود در آینده به مشکل می‌خوریم.

این مدرس خارج فقه و اصول عنوان کرد: در جاهایی برندگان تهران به انگلیسی و آمریکایی متهم شدند، بنده به هیچ یک از این خط کشی‌ها اعتقاد ندارم چرا که تمام این نمایندگان متعلق به ملت هستند و اینگونه خط کشی‌ها به دور از اخلاق است، ولی خوشبختانه افراد در مقابل این ناهنجاری‌ها سکوت کردند تا نتیجه آن را دیدند. اکنون که قانون گذاران در مجلس حاضر می‌شوند باید به معیشت، اقتصاد، اشتغال، جذب سرمایه خارجی و ... توجه کنند تا به ایرانی آباد برسیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: